Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Ta 10 min extra sovmorgon och krypa ner hos hundarna under täcket. Varpå båda hundarna lägger sina nosar på mig och utstrålar sådan värme och kärlek.
Bra start på dagen JÄÄÄÄÄÄTTESVÅRT att komma upp
 
Jag köpte fina burkar och organiserade köket och skafferiet.
Då jag stod och beundrade verket tänkte jag att det var då ändå jäkla medelålders, att vara så nöjd över något så alldagligt som fina burkar.

Tonårssonen såg sedan den nya ordningen, och utbrast wow, snyggt!

Så nu är jag både nöjd över hur bra det blev, och att det tydligen inte bara är fint enligt medelålders tanter :)
 
Lugnt trots krassliga barn så jag kan skifta runt pojkarnas kläder efter storlek dvs äldre broderns byxor hamnar i yngre broders garderob och jag ska få min diskmaskin inkopplad idag :D
 
Att diskmaskinen redan underlättar mitt liv, och jag har ett undanplockat hem trots att alla barn är vakna samt städad bur (nu förstår jag varför jag tyckte första tiden i lägenheten var hemsk, total kontrast mot hur jag levt i flera år). För tada jag trivs i min lägenhet numera, och diskmaskinen utgör ett stort plus :love:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 069
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 529
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 886
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
2 027
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp