Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Att det kreativa uppdraget jag hade idag fick min hjärna att dansa och det blev typ 100ggr större och bättre än väntat och efterfrågat. Så otroligt härlig känsla när hjärna hyperfokuserar på rätt sak och dessutom från start och hela vägen i mål! 😁
Dopaminet flödade! 🤓
 
På min promenad fick jag se urgulliga kossor och kalvar på nära håll 😃 De har gömt sig bakom träden i beteshagen hela sommaren, så jag har inte sett dem sen innan de fick kalvar 😅
 
20241018_165000.webp

Träffat en vän inne i stan och fikat som jag inte träffat på länge. Så nu har jag en trött valp här hemma ❤️
 
Jag och några familjemedlemmar lyxade med en utomjordiskt god middag på en lokal stjärnrestaurang i fredags.
Som glädjeämne inte litet eller anspråkslöst på något enda sätt, strängt taget raka motsatsen. 🫣 Men njutningen klingar fortfarande i kropp och själ... 🤤
Stora glädjeämnen välkomnas också, jag är själv skyldig till dem i tråden!

Nu börjar det bli extra viktigt att tänka på sin glädje tycker jag, med mörkret som gör att det knappt är ljust dagtid ens... Och det är två månader kvar innan det vänder. Jag behöver jobba hård för att hitta glädjen, och alla tips man får här lär sannerligen hjälpa!
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 069
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 529
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 886
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
2 027
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022
  • Vinterridbyxor

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp