Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Jag har efter tre års omsorger äntligen lyckats få ett fikon att mogna på mitt träd!

Har inget växthus så det får flytta in på hösten och då har alla frukter trillat av innan de mognat.

53BBADFC-4732-4851-AFC8-24A0D906BF4B.jpeg
 
Jobbade hemma på förmiddagen och tog sen en promenad ner till jobbet. Att jag fick njuta av solen och ljuset var mitt glädjeämne. Ska försöka köra en del halvdagar i höst och vinter. Alltså att sitta halva dagen på jobbet och halva dagen så att jag kan ta en promenad mitt på dagen antingen dit eller hem .:) Brukar må så dåligt av mörkret så jag tror det kan bli en bra variant några dagar per vecka.
 
Egentligen inte dagens glädjeämne, men i fredags var jag på arbetsintervju (igen... känns som att jag har varit på 100 st snart) och det kändes som att det arbetslaget var så himla trevligt och välkomnande. Och jag tror att tjänsten skulle kunna passa mig bra. Att man får ha med hund på kontoret var ett gigantiskt plus i kanten.

Jag välkomnar tumhållning för mig här nu :D
 
Egentligen inte dagens glädjeämne, men i fredags var jag på arbetsintervju (igen... känns som att jag har varit på 100 st snart) och det kändes som att det arbetslaget var så himla trevligt och välkomnande. Och jag tror att tjänsten skulle kunna passa mig bra. Att man får ha med hund på kontoret var ett gigantiskt plus i kanten.

Jag välkomnar tumhållning för mig här nu :D

Håller tummar och tår! Hur länge förväntas man göra det d.v.s när ska du få besked? 😀
 
Håller tummar och tår! Hur länge förväntas man göra det d.v.s när ska du få besked? 😀
Alltså, jag har varit med som så sjukt olika nu. Allt från 2 veckor till 3 månader med besked. Så himla märkligt det där. De har inte satt något tid, men jag bad om rollbeskrivning på intervjun och fick den idag redan på mailen, så det känns som att de arbetar hyfsat snabbt.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 024
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 332
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 849
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
2 009
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp