Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egentligen inte dagens glädjeämne, men i fredags var jag på arbetsintervju (igen... känns som att jag har varit på 100 st snart) och det kändes som att det arbetslaget var så himla trevligt och välkomnande. Och jag tror att tjänsten skulle kunna passa mig bra. Att man får ha med hund på kontoret var ett gigantiskt plus i kanten.
Jag välkomnar tumhållning för mig här nu
Alltså, jag har varit med som så sjukt olika nu. Allt från 2 veckor till 3 månader med besked. Så himla märkligt det där. De har inte satt något tid, men jag bad om rollbeskrivning på intervjun och fick den idag redan på mailen, så det känns som att de arbetar hyfsat snabbt.Håller tummar och tår! Hur länge förväntas man göra det d.v.s när ska du få besked?
Tack för tumhållning! Det var helt klart mycket bra tumhållt av dig! Jag är kallad till intervju nummer 2 och det är givetvis helt din förtjänst. Så på tisdag nästa vecka får du gärna hålla tummarna igenHåller tummar och tår! Hur länge förväntas man göra det d.v.s när ska du få besked?
Tack för tumhållning! Det var helt klart mycket bra tumhållt av dig! Jag är kallad till intervju nummer 2 och det är givetvis helt din förtjänst. Så på tisdag nästa vecka får du gärna hålla tummarna igen