Fick höra idag att jag är bra på att lyssna och därför gärna anförtror sig till mig. Det gjorde mig glad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mindre gräsmatta till folket!Det lönar sig att vara lat. Ingen kan anklaga mig för att överanvända min gräsklippare. 2/3 av trädgården är klippt en gång och idag tänkte jag ta det sista. Jag upptäckte att naturen belönat min lathet genom att ge mig 2 ekplantor och en hasselplanta. Tackar och bockar.
Ja, precis!Mindre gräsmatta till folket!
Jag själv har tanken att det ska vara så mycket växter att gräsmattan liksom bara är på gångar genom trädgården. Inga riktiga ytor liksom.
Men det är långt kvar tills jag har trädgård så vi får se hur det blir.
Åh vilken fin färg och vilken härlig modell! Var är den köpt in man får vara nyfiken? / hon som aldrig har klänning men blev kär i den här.Dagens glädjeämne för mig är ett mycket materialistiskt sådant. Jag har spontanköpt en klänning bara för att det var fin, vilket jag aldrig gör annars. Den är jätteskön och luftig och har en så fin grön färg att jag föll pladask för den. Dessutom liknar den inte någonting jag vanligtvis skulle köpa vilket är lite kul, samtidigt som den känns extremt användbar både till vardags och fest.
Den är från & Other StoriesÅh vilken fin färg och vilken härlig modell! Var är den köpt in man får vara nyfiken? / hon som aldrig har klänning men blev kär i den här.