Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?
Ledig! I två dagar till. Efter att ha jobbat hela julen, nyår samt tre av de senaste fyra helgerna unnade jag mig en tredagars ledighet när mitt vikariat gick ut och jag numera är tillbaka som springvikarie.
Spotifys algoritmer träffade helt rätt när de imorse tipsade mig om Bror Gunnar Jansson, som jag tyvärr inte hade hört talas om tidigare men som verkligen var i min smak (blues-rock)! Nu har jag spelat Bror Gunnar hela dagen utan att få nog, och är bara SÅ lycklig över att ha fått utöka mitt bibliotek med så himla bra musik!!
Hundträning
Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.