Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Spotifys algoritmer träffade helt rätt när de imorse tipsade mig om Bror Gunnar Jansson, som jag tyvärr inte hade hört talas om tidigare men som verkligen var i min smak (blues-rock)! Nu har jag spelat Bror Gunnar hela dagen utan att få nog, och är bara SÅ lycklig över att ha fått utöka mitt bibliotek med så himla bra musik!! :love: 🙏

Blev väckt av en traktor 05:00 men detta innebar att en okänd välgörare hade plogat min infart + bakom min bil så att det bara hade varit att köra ut! :love:

(Tyvärr har jag punktering på bilen och skulle ta bussen idag, kanske det som kallas balans i tillvaron? :angel1: )

Att det snöar och inte regnar❄️. Vinterregn är der värsta jag vet. Klart extremväder är värre som stormar eller torrt som 2018 o sådär men av alla "vardagsväder" är vinterregn det mest deprimerande. Och katterna som är livsglada och håller mig sällskap år efter år. Riktiga gullevänner.

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 582
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
9 708
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 134
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en... 2
Svar
21
· Visningar
2 111
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka