vad brukar ni göra med era kaniner? hoppa, gosa, berätta hemlisar för;)?

L

Lumiana

jag brukar gosa lite, fast han är inte alltid så kelig. sen brukar han springa lös i mitt rum om jag sitter o skriver lr ligger i sängen. Vad brukar ni göra med era? vad har ni för glädje av era vänner? kram

Sv: vad brukar ni göra med era kaniner? hoppa, gosa, berätta hemlisar för;)?

Mysa med, hoppa med, gå ut i skogen med... familjemedlemmar de också liksom hunden.

Fast på vintern blir det mindre då de bor ute.

Min kanin var så speciellt för mig. :love: Med honom kunde jag "prata" om allt, tröstade när jag var ledsen. han fanns alltid där för mig helt enkelt. Sen gosade vi, tränade/tävlade kaninhoppning, sprang i skogen och busade med varandra.

Han var en så underbar kanin :love: Så när allt helt plötsligt den där hemska dagen i höstas tog slut blev jag helt förkrossad :cry:

Det är min kanin som bestämmer. ;) Det ska vara på hennes vilkor och så har det varit de senaste tre åren. :crazy:

Vi brukar kela, gosa, jaga varandra och prata med varandra.

va synd att din kanin dog.. det är så jobbigt när djur dör :(
va mysigt d låter med era kaniner :) ja kaniner är sp. min kanin är också ute nu på vintern. han kan inte va inne så länge för då fryser han sen när han kommer ut igen, så det är lite tråkigt :( båda vi längtar nog till sommaren :) han är iallafall så söt, önskar bara att vi hade lite mer kontakt, enda sen jag haft honom (2 år) har han varit lite skygg nästan. fast det är mycket bättre än förut men ibland får jag panik när jag tänker att d gått 2 år.. jag får väl bry mig mer om hnom så kanske vi får mer kontakt. jag ska ta in honom har jag tänkt. kram på er alla!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 967
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 610
Senast: Enya
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 645
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka