Ridå.Min syster har köpt burrito till mig och ser framemot det orimligt mycket! Hälften färs och hälften Oumph.
Hon glömde den hemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ridå.Min syster har köpt burrito till mig och ser framemot det orimligt mycket! Hälften färs och hälften Oumph.
Jag tycker fryspizzor Ics/ Dr Oetkers är riktigt goda, snäppet godare än vanliga pizzor.
Jag tycker fryspizzor Ics/ Dr Oetkers är riktigt goda, snäppet godare än vanliga pizzor.
Sen brukar jag göra dippa på majonnäs och bbq sås.
Pepper har övergivit fredagstradiotionen att äta hamburgare med migDom är riktigt bra, men slår inte min favoritpizzeria (där jag ska äta ifrån idag )
Dr Oetkers blir jag extremt törstig av...
Pepper har övergivit fredagstradiotionen att äta hamburgare med mig
Dregel"Du är välkommen om 10 minuter pepp" -Pizzerian när jag ringer och beställer
Visa bifogad fil 84410
Repris på gården + svartvinbärsgele och ugnsbakad spetskål, det var sååå gott! Sambon fick tagningen från häromdagen och potatismos, han var också nöjd men kanske inte lika euforisk som jag. Kombinationen bullar, gräddsås och svartvinbärsgele är barndom hos farmor för mig. Varje söndag som jag minns det åt vi middag/lunch hos dom och det var oftast köttbullar eller stek med gräddsås och farmors egna svartvinbärsgele .Idag blev det bönbullar på det här receptet https://undertian.com/recept/veganska-billiga-kottbullar-med-loksas/ ja fast jag hade ingen lök och rev i lite vitlök istället, till det brunsås, potatismos lingon och sallad. Måste komma ihåg att köpa gelé för det är ett måste både i såsen och till bullarna. Enkla bullar dock höll i hop fint i pannan.