Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska jag också äta idag.Lasagne
Tänkte jag laga i morgon!Lasagne
Jag gillar dom också! Har "vågat" prova saker jag kanske inte gjort annars med. Denna omgången glömde jag dock välja rätter så blev ingen vego alls.Vi har testat Hello Fresh några kassar nu sedan början på december och jag måste säga att de vegetariska recepten är så bra!
Allt har smakat väldigt gott, även sådant som kanske verkade lite tråkigt vid första anblick har överraskat och vi har fått så mycket inspiration på rätter att laga.
Vi fortsätter ett tag till och kör varje eller varannan vecka med tre rätter tills vi tröttnar.
Ja samma här! Har du ätit daalen med rostad sötpotatis och korianderchipsen? Den var gudomlig och något jag innan tyckte lät rätt tråkig.Jag gillar dom också! Har "vågat" prova saker jag kanske inte gjort annars med. Denna omgången glömde jag dock välja rätter så blev ingen vego alls.
Nej den har jag inte provat. Kanske ska prova nästa gång det receptet dyker upp.Ja samma här! Har du ätit daalen med rostad sötpotatis och korianderchipsen? Den var gudomlig och något jag innan tyckte lät rätt tråkig.
recept?Ja samma här! Har du ätit daalen med rostad sötpotatis och korianderchipsen? Den var gudomlig och något jag innan tyckte lät rätt tråkig.
Ska kolla hemma, har kvar receptkortet. Dock innehåller det två kryddblandningar där det inte är specificerat vad de består av. Men såg ut och smakade som en gul curryblandning och en tikka masala-blandning. Återkommerrecept?
Ser gott ut! Vad är det för bullar?Visa bifogad fil 83965
Bortsett från en klick smör i potatismoset blev middagen vegansk idag har nyss lärt mig att imat funkar bra i såser
Det var gott! De är gjorda på Garants formbara färs, lök, vitlök och kryddorSer gott ut! Vad är det för bullar?