Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här ska det bli jävligt gotts recept på vegetarisk boeuf bourguignon. Älskar mustiga höstgrytor som får koka länge!
Har ett bra rödvin i vinkylen som vara väntat på att få åka ner i en gryta.
Som protein blir det skurna quornfiléer då jag tycker de blir saftigast och mörast av alla köttersättningsprodukter i en gryta.
Har hört rykten att de omarbetar alla sina produkter till att bli veganskaTycker också quorn funkar bäst! Hade dock önskat att det var veganskt.
Hur blev grytan? Jag är själv sugen på att göra denHär ska det bli jävligt gotts recept på vegetarisk boeuf bourguignon. Älskar mustiga höstgrytor som får koka länge!
Som protein blir det skurna quornfiléer då jag tycker de blir saftigast och mörast av alla köttersättningsprodukter i en gryta.
Hur blev grytan? Jag är själv sugen på att göra den
Jag gjorde just en sådan! Där köttet var ersatt med rödbetor och därmed vegansk! Gott! Körde i crockpoten....Här ska det bli jävligt gotts recept på vegetarisk boeuf bourguignon. Älskar mustiga höstgrytor som får koka länge!
Älskar våffelmacka! Varför måste du dra ner på bröd?Försöker äta bättre men måste dra ner på brödet mer...
Visa bifogad fil 37460