Vad betalar ni som har era hundar på dagis?

Bansan

Trådstartare
Mest nyfiken på att jämföra lite hur det skiljer sig mellan olika delar av landet, mellan stad & landsbygd osv.

Är det någon här som har hunden på dagis. Vad betalar ni och vad ingår?

Sv: Vad betalar ni som har era hundar på dagis?

Jag har mina hundar på mitt eget dagis så jag betalar ingenting :) Skulle jag betalat skulle det dock kostat 2500:- för en heltidsplats. Då ingår en långrunda och en kortare prommenad per dag. Hunden får vistas på dagiset från 06.30-18-00. Tror att det är det normala priset här i skåne, men det kan nog variera med några hundralappar.

Sv: Vad betalar ni som har era hundar på dagis?

Jag betalar 2000 för en deltidsplats på hunddagis och då ingår långpromenad samt utevistelse i rastgård med "flocken" han bor med (förutsatt att det är okej med ägarna att hunden är med). Halvtiden innebär 3 respektive 2 dagar i veckan.

Tidigare hade vi en heltidsplats och betalade 2900 för alla dagar i veckan. Dagiset ligger i ungefär samma prisnivå (iaf för min typ av hund) som de flesta andra dagis i Göteborgsområdet.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 158
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
571
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
381
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
759
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023