Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här dricker många roter Spritzer, dvs rött vin blandat med mineral- eller sodavatten.Rödvin
Mina ungerska vänner med, trodde det var deras grej bara, tills jag hamnade på ett stort bröllop i Ungern och alla drack det.Här dricker många Roter Spritzer, dvs rött vin blandat med mineral- eller sodavatten.
Det lät INTE gott.... Men så gillar jag inte vin.Här dricker många roter Spritzer, dvs rött vin blandat med mineral- eller sodavatten.
Jag älskar mjölk, men det är nog ingen höjdare att kolsyra. Kolsyrad jordgubbssaft är däremot gott.En Sodastreamrelaterad tråd till då.
Hade ju kunnat ta det i samma tråd om jag tänkt till, men nu blir det en till.
Ja, vad avråder du från att kolsyra?
Och ja, man får självklart berätta att man inte håller med, och det visst är gott![]()
Haha, med sodastream kolsyrar man ju vattnet och håller i någon smak. Annars blir det nog väldigt kladdigt. Men nej, kaffesmak skulle jag inte ens komma på tanken. undrar om någon provat..Jag avråder från att kolsyra det mesta, men jag har svårt att föreställa mig att någon skulle gilla kolsyrat kaffe.![]()
Haha, med sodastream kolsyrar man ju vattnet och håller i någon smak. Annars blir det nog väldigt kladdigt. Men nej, kaffesmak skulle jag inte ens komma på tanken. undrar om någon provat..
Haha, nej den hade jag inte provat. Bruksanvisningen säger dessutom att man ska kolsyra vattnet innan man har i saker.Jag älskar mjölk, men det är nog ingen höjdare att kolsyra. Kolsyrad jordgubbssaft är däremot gott.![]()
Mitt ex hade bubbelvatten i sitt kaffe en gång. Och så är han mitt ex också![]()
![]()
Jag älskar mjölk, men det är nog ingen höjdare att kolsyra. Kolsyrad jordgubbssaft är däremot gott.![]()
De testade några jag känner i tonåren, kom efter och de berättade att de provat och jag frågade hur det gått och de pekade bara på en hög med hushållspapper framför maskinenSodastreamad Oboy testade väl de flesta i min ålder i tonåren![]()
De testade några jag känner i tonåren, kom efter och de berättade att de provat och jag frågade hur det gått och de pekade bara på en hög med hushållspapper framför maskinen![]()
Skönt att ha det svart på vitt i alla fall, eller kanske vitt på svart kök eller nåt sånt....Jag kan bekräfta att kolsyrad mjölk är inget vidare.
Vare sig smaken eller städandet efteråt.
Kolsyrad Mer är ganska intetsägande också.
Okej, jag var nog otydlig. Jag sodastremar aldrig annat än vatten, häller upp i glas och smaksätter. Och vad andra gör är upp till demrent krasst så ska man inte sodastreama något annat än rent vatten om man inte vill riskera en explosion när man tar ut flaskan ur maskinen