Vad äter era hundar?

Sv: Vad äter era hundar?

Jag BARFar mina hundar:
Bones and raw food, dvs säga rå mat, kött fisk etc o lite grönsaker då o då

Just nu har jag BIS (Best In Show) Lamm och ris, tidigare har jag haft allt i från Royal till nutra nuggets och nu innan BIS fodret gick dom på Doggy proff.

Brukar köpa färskfoder som lite gotte.

Valpen äter Carrier junior och Nordic special +. Ungefär hälften av varje.

Labben äter Standardt Normal.

Schäfern äter Hill's j/d.

Royal Canin Gastro Intestinal - low fat. Pga kass bukspottkörtel.

Tidigare åt hon Doggy som var det enda som passade damen :grin:

Min kräsna jycke äter Pro Plan Dog Adult Small Sensitive. Hon matvägrade i perioder förut men inte nu längre.

gammelhunden äter Carrier kyckling & ris eller lamm & ris. beroende på vad som finns i affären när jag handlar, hon funkar bra på bägge. håller hyffsat hull (på gränsen till underhull, istället för rejält mager på tidigare foder oavsett mängd) och ingen klåda!

lillhunden äter Roburs högenergifoder, men blir nog foderbyte på honom.. kanske färskfoder av något slag...är inte helt nöjd med hur han funkar på det han äter nu..

Vi har ingen hund just nu men vår tidigare åt Vom og hundemat valpfodret, och det hade vi tänkt att våran blivande hund (som förhoppningsvis kommer i sommar) också ska göra.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 222
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 912
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
661
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Hej på er. Ville höra om det är någon annan som har problem med strump-(och annat olämpligt)ätande hund? Vår är en retriever av jakttyp...
2
Svar
21
· Visningar
1 674
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka