Vad är så speciellt med Chamrock?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare kristina_j
  • Startdatum Startdatum
K

kristina_j

Har sökt på hingsten arabhingsten Chamrock och har märkt att det i alla fall tidigare varit mycket frågor om honom. Vad är det som gör honom speciell?

Visst han är fin, har sett foton på honom, men har också ridit en hel del av hans avkommor och tycker inte de är så fantastiska. Eller jo kanske några, men långt ifrån alla...

Sv: Vad är så speciellt med Chamrock?

Eller han kanske inte är intressant längre? Såg i efterhand att alla förfrågningar härinne om honom var ganska gamla...

Sv: Vad är så speciellt med Chamrock?

Han är väl död sedan flera år tillbaka? Men såvitt jag kan minnas så hade han rätt ovanlig stam och hoppade mkt bra om man ska titta på "specielltfaktorn". ;)

Liknande trådar

Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 560
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 372
Senast: Svartkatt
·
L
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 519
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka