Vad är detta?

limpan

Trådstartare
14 veckor gammal kattunge, bondkatt, aldrig varit några problem med den, frisk o pigg. Men den har tappat päls på svansen, min sambo sa att han sett att den bitit sig lite där, men varken han eller jag har sett det efteråt, och så fort vi är inne är katten med oss, så vi umgås ju med den många timmar på dagarna. Det enda annorlunda vi gjort är att vi avmaskat den, och det var efter det detta uppkom. Ingen annan katt har detta. Är visst för dum för att lyckas få in en bild, ska försöka, men någon som har ideér under tiden får gärna dela med sig.
 
Sv: Vad är detta?

inser att tråden är värdelös utan bild, ska se om jag lyckas, kan skriva efter veterinärbesök vad felet var.
 
Sv: Vad är detta?

Analsäcksproblem? Inte vanligt på katt, men det förekommer. Då brukar de inte komma åt att tvätta där det ömmar utan de tar där de kommer åt (hundar brukar tex klia på en fram- eller baktass eller på höften rätt ofta).
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 559
Senast: Sassy
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
7 642
Senast: Dopy
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
15 907
Senast: Bri
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 974
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp