Vad är detta för ras?

R

real_cowgirl

Har nu sett på några ställen om en ras som heter Thoroughbred
Men vad är detta för ras?
Har den något svenskt namn?

Sv: Vad är detta för ras?

okej! tack! då behöver jag inte grubbla över detta något mer... :D
Vi syns på onsdag ;)

Oj, jag har totalt glömt bort att kolla om de var okej att bo hos mig... :crazy: sorry, men tur att de har löst sig! Men då bor du ju i alla fall där! :banana:

Oj, jag har totalt glömt bort att kolla om de var okej att bo hos mig... :crazy: sorry, men tur att de har löst sig! Men då bor du ju i alla fall där! :banana:

Haha det gör inget.. Ni får komma och hålla mig sällsakp istället! :D

Jag längtar så himlahimla mycket! :D:D:D Fast att min häst har betett sig som en gris hela veckan:mad::smirk:

Japp, de är ju klart att vi är med varandra där! :) Jag kommer att ha förtältet uppe så där kan vi ju också vara! De kommer också vara två tjejer till som ska bo där på plats... så vi blir ju några som kan göra sällskap på kvällarna! :bump: Läääängtar så himla mycket jag med!!

Japp, de är ju klart att vi är med varandra där! :) Jag kommer att ha förtältet uppe så där kan vi ju också vara! De kommer också vara två tjejer till som ska bo där på plats... så vi blir ju några som kan göra sällskap på kvällarna! :bump: Läääängtar så himla mycket jag med!!

Haha kommer bli värsta tjattergänget:D
Vilken tid kommer du på onsdag?
Jag kommer runt tre tiden..

japp! de kommer vi garanterat att vara.... :d haha!
Jag vet inte än när jag kommer ner... nån gång på eftermiddagen...
beror på när mamma och pappa vill köra ner mig... :p

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 001
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: Wenniz
·
Hästvård Nån som har koll på hur premierna för arabhästar ligger i förhållande till andra raser? Halvblod är ju väldigt dyrt jmf med att tex...
Svar
9
· Visningar
604
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 647
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?