Vad är detta egentligen?

Priscilla

Trådstartare
9780263275.jpg

Jag har aldrig sett något så konstigt. Vad kan det vara för blandning?
Och undrar hur mycket stryk dom knäna får ta? :crazy:
En gatukorsning som finns på annons ute på nätet... från Ungern tror jag det var...

Sv: Vad är detta egentligen?

Rottweiler+tax? Jag skulle inte vilja vara en så stor hund på så korta ben.

Rottis/basset?

Ser då fruktansvärt ut, usch.:(:(

rottis/säl kanske?:idea:

tycker fotot ser photoshoppat ut, halsfästet ser så skumt ut.. även vissa bitar av tassarna ser lite suspekta ut...
visserligen kan väl pälsen skifta beroende på kroppsdel bland blandraser (gör det på min iaf) men nä.. ser konstigt ut

Jag tycker också att det ser photoshoppat ut.. Kan väl ändå inte finnas en sån? :crazy:

troligen photoshoppad men även dvärgväxt kan vara ett alternativ. Eller en extremt misslyckad korsning

Angående hur benen ser ut så är detta kopior av de Lancashire Heeler jag såg på stor internationell utställning i helgen. Där var det fransyskt och krokigt så det stod härliga till. Inte verkade domaren särskilt bekymrad över det heller.

Samtliga jag var där med reagerade på hur krokiga dom var.

En kompis till mig har en renrasig labbe som ser ut sådär, fast den är helsvart. Den fick typ dvärgväxt på benen, ser jätte rolig ut

Jag tror att den där är 100 procent äkta. Har själkv sett en liknande korsning och en korsning långhårig collie/tax. Såg så gott som likadan ut i kroppen.

*KL*

den är 100% äkta eftersom den är ute på annons på blocket.. tror inte man skulle sätta in en photoshopad bild som annonsbild...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 798
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 586
Senast: fixi
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar