Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har aldrig sett något så konstigt. Vad kan det vara för blandning?
Och undrar hur mycket stryk dom knäna får ta?
En gatukorsning som finns på annons ute på nätet... från Ungern tror jag det var...
Jag tycker nog den ser ut så, för halsen/huvudet ser inte ut att passa in riktigt.
Men jag har sett något liknande i verkligheten. Det var en blandning mellan labrador och basset.
tycker fotot ser photoshoppat ut, halsfästet ser så skumt ut.. även vissa bitar av tassarna ser lite suspekta ut...
visserligen kan väl pälsen skifta beroende på kroppsdel bland blandraser (gör det på min iaf) men nä.. ser konstigt ut
Angående hur benen ser ut så är detta kopior av de Lancashire Heeler jag såg på stor internationell utställning i helgen. Där var det fransyskt och krokigt så det stod härliga till. Inte verkade domaren särskilt bekymrad över det heller.
Samtliga jag var där med reagerade på hur krokiga dom var.
Jag tror att den där är 100 procent äkta. Har själkv sett en liknande korsning och en korsning långhårig collie/tax. Såg så gott som likadan ut i kroppen.
Hundavel & Ras Håller med om detta. Mitt ex hade en borzoi som jag tränade apportering och viltspår med. Vi tränade också lure coursing, vilket är en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.