Nej.Ni kvinnor i fertil ålder, har ni upplevt att eran menscykel blivit rubbad efter vaccinet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej.Ni kvinnor i fertil ålder, har ni upplevt att eran menscykel blivit rubbad efter vaccinet?
Ni kvinnor i fertil ålder, har ni upplevt att eran menscykel blivit rubbad efter vaccinet?
Ja, jag har. Jag skulle ha mens 2 veckor efter andra sprutan, men den kom en vecka för sent. Månaden efter var den 3 dagar sen. Jag har annars väldigt regelbunden, nästan på klockslaget 28 dagar. Vet inte om det ska anmälas som en biverkning?Ni kvinnor i fertil ålder, har ni upplevt att eran menscykel blivit rubbad efter vaccinet?
Nej. Eller, jag har inte mens pga p-stav, men inga blödningar eller något sånt annorlunda.Ni kvinnor i fertil ålder, har ni upplevt att eran menscykel blivit rubbad efter vaccinet?
Ni kvinnor i fertil ålder, har ni upplevt att eran menscykel blivit rubbad efter vaccinet?
Jag har också funderat på om det ska anmälas. När man googlar står det att flera kvinnor upplevt ändrad menscykel men att det enligt någon expert inte ska ha något samband.Ja, jag har. Jag skulle ha mens 2 veckor efter andra sprutan, men den kom en vecka för sent. Månaden efter var den 3 dagar sen. Jag har annars väldigt regelbunden, nästan på klockslaget 28 dagar. Vet inte om det ska anmälas som en biverkning?
Man kan ju få ändringar kring mensen av en massa orsaker. Kanske slump att det sammanföll?Jag har också funderat på om det ska anmälas. När man googlar står det att flera kvinnor upplevt ändrad menscykel men att det enligt någon expert inte ska ha något samband.
Ja, jag har. Jag skulle ha mens 2 veckor efter andra sprutan, men den kom en vecka för sent. Månaden efter var den 3 dagar sen. Jag har annars väldigt regelbunden, nästan på klockslaget 28 dagar. Vet inte om det ska anmälas som en biverkning?
Ja möjligt, brukar aldrig vara såhär sen men ja kanske slump ändå!Man kan ju få ändringar kring mensen av en massa orsaker. Kanske slump att det sammanföll?
De behöver ju mer data eftersom det inte är fastställt ännu om det är en biverkning så anmäl du, man kan göra det på läkemedelsverkets hemsida.Ja, jag har. Jag skulle ha mens 2 veckor efter andra sprutan, men den kom en vecka för sent. Månaden efter var den 3 dagar sen. Jag har annars väldigt regelbunden, nästan på klockslaget 28 dagar. Vet inte om det ska anmälas som en biverkning?
Det finns rapporter om förändringar i menscykel och även blödningar efter menopaus även efter genomgången covid19 så det är väl inte helt osannolikt att visst samband finns. Sen att få det fastslaget av läkare att det är en faktisk biverkning av vaccinet är en annan sak. Vi har inte väl inte kommit längre i kunskapsläget ännu.Jag har också funderat på om det ska anmälas. När man googlar står det att flera kvinnor upplevt ändrad menscykel men att det enligt någon expert inte ska ha något samband.
Ja, faktiskt, min mens var en vecka tidig efter första sprutan. Hade inte tänkt på det innan.Ni kvinnor i fertil ålder, har ni upplevt att eran menscykel blivit rubbad efter vaccinet?