Vaccinationsintyg kopia?

superstar

Trådstartare
Jag och valpen ska på utställning nästa helg, vi har åkt iväg på semester och kommer inte komma hem innan utställningen. Jag insåg igår att jag glömt vaccinationsintyget hemma :banghead::banghead::banghead: Nu är frågan, kan det räcka med en kopia, dvs att jag ber någon med nyckel till vårt hus fota intyget och messa det till mig eller behöver hon skicka ner orginalet? Någon som vet?

Jag och valpen ska på utställning nästa helg, vi har åkt iväg på semester och kommer inte komma hem innan utställningen. Jag insåg igår att jag glömt vaccinationsintyget hemma :banghead::banghead::banghead: Nu är frågan, kan det räcka med en kopia, dvs att jag ber någon med nyckel till vårt hus fota intyget och messa det till mig eller behöver hon skicka ner orginalet? Någon som vet?
Det är olika hur hårda dom är. Fråga arrangören.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 076
Senast: Milosari
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 984
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Nu åker anonyma nicket fram... vet att några känner till vem jag är och en del kan säkert förstå det - snälla var tysta om det! Skapade...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 013
Senast: nattsvart
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 863

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka