Omg! Hade aldrigLånade förskolans toalett vid lämning. Tvättade mig upp till armbågarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Omg! Hade aldrigLånade förskolans toalett vid lämning. Tvättade mig upp till armbågarna
Ser framför mig hur du går ut med höjda händer och spretande fingrar som en kirurg i väntan på sterila handskarLånade förskolans toalett vid lämning. Tvättade mig upp till armbågarna
Min treåring tappar aptiten länge vid sjukdom. Inte ens glass eller saft går ner när han är sjuk (flytande medicin ska vi inte ens prata om), och efter en sjukdom är han ibland hemma 3-4 dagar extra just för att han inte ätit en enda normal portion mat ännu. Det vill vi gärna att han gjort innan för att orka med förskolan. Men sedan släpper det ju till slut, och då äter han upp sig igenLillan är pigg på dagarna, hostar på nätterna men sover okej och feberfri i 4 dagar nu..men äter ju knappt nåt fortfarande?! Skulle typ kunna gå till förskolan snart men hon måste ju äta först? Hon är rätt glad i mat annars. Hur länge kan dom matstrejka? Står ju för nåt förstås men svårt när man inte förstår varför.
Skönt att höra..just nu känns det ju som att hon aldrig kommer äta igen. Sitter just nu och matar henne med naturella cashewnötter, det enda hon gick med på att äta till lunch..Min treåring tappar aptiten länge vid sjukdom. Inte ens glass eller saft går ner när han är sjuk (flytande medicin ska vi inte ens prata om), och efter en sjukdom är han ibland hemma 3-4 dagar extra just för att han inte ätit en enda normal portion mat ännu. Det vill vi gärna att han gjort innan för att orka med förskolan. Men sedan släpper det ju till slut, och då äter han upp sig igen
Jag har gett min Billys panpizza till lunch . Hon åt bara botten. Och så juice till.Skönt att höra..just nu känns det ju som att hon aldrig kommer äta igen. Sitter just nu och matar henne med naturella cashewnötter, det enda hon gick med på att äta till lunch..
Vår dotter är likadan, hon har dålig aptit i flera dagar efter att hon blivit frisk. Vi har hållit henne hemma tills aptiten är tillbaka och hittills har den kommit tillbaka efter kanske 4-5 dagar. Håller tummarna att er tjej får tillbaka sin matlust snart!Lillan är pigg på dagarna, hostar på nätterna men sover okej och feberfri i 4 dagar nu..men äter ju knappt nåt fortfarande?! Skulle typ kunna gå till förskolan snart men hon måste ju äta först? Hon är rätt glad i mat annars. Hur länge kan dom matstrejka? Står ju för nåt förstås men svårt när man inte förstår varför.
Man får ju liksom skita I alla regler känns det som här är det också saft osv som gäller..men inte ens glass vill hon ha.Jag har gett min Billys panpizza till lunch . Hon åt bara botten. Och så juice till.
Skönt att höra, känns ju så jobbigt när de inte vill ha nåt!Vår dotter är likadan, hon har dålig aptit i flera dagar efter att hon blivit frisk. Vi har hållit henne hemma tills aptiten är tillbaka och hittills har den kommit tillbaka efter kanske 4-5 dagar. Håller tummarna att er tjej får tillbaka sin matlust snart!
Hur gick det att ge hostmedicinen?
Omg! Hade aldrig
Nu på kvällen bröt magsjukan ut hos båda tvillingarna… Så smidigt med två magsjuka 1,5-åringar
TackÅh fy! Hoppas det blir lindrigt för er och snabbt går över.
Nu på kvällen bröt magsjukan ut hos båda tvillingarna… Så smidigt med två magsjuka 1,5-åringar
Hyffsat, dock tänder på g på båda också! Folk kommer ofta fram till mig och säger att de alltid drömt om tvillingar, de vet inte vad de drömmer om först feber i omgångar, sedan magsjuka och så lite nya tänder på det!Hur går det för er?
Mina barn har haft typ sex förkylningar sen i julasDe flesta barn får minst 6-10 förkylningar/år, men det blir bättre efter 6 års ålder.
Källa: Boston Children´s Hospital