V-ringat pannband

T

Tebazz

Pannbandshjälp

Jag funderar på att köpa ett ett nytt pannband till pållen när jag har råd.
vad tycker ni jag ska satsa på? Funderar kanske på ett v-ringat, om han skulle passa i det.
Vill ha ett som inte är för dyrt, och stilrent, vet inte om jag vill ha med massa blingbling på, då kanske han skulle se ut som ett sto :angel:

Såhär ser kusen ut, och tränset det ska sitta på.

Vill ha tips, länkar och bilder, gärna på era egna pannband. Kräv mer bilder om det behövs.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Pannbandshjälp

v-formad menar du väl.. :p (det är ju ingen tröja).

jag tycker v-formade är fult, oavsett hur hästen ser ut, däremot är u-formade/böjda jättesnyggt! klart du ska ha blingbling, inte kommer han se ut som ett sto för det!! men du behöver ju inte välja rosa kristaller. :p

schumacher har dom snyggaste men dom från kings är också fina! :)

Sv: V-ringat pannband

Döbert har ett riktigt stilrent svart pannband med vitt foder - som är riktigt V-format:love: och inte U :D. U-format är också jättesnyggt.
Kan leta upp en bild senare, hinner inte nu...

Ursäkta, lite OT, men har sett pannband från kings på bild, men inte fattat hur man beställer? Har de ingen hemsida?! :p

Sv: Pannbandshjälp

v-formad menar du väl.. :p (det är ju ingen tröja).

Ojdå :o haha, stackars mitt huvud idag ;)

Men jag är inte mycket för blingbling och strass. tycker bara att det stjäl utstrålningen från hästen. kanske är jag som är knasig :p

finns det någon hemsida man kan gå in och kika på?

leta gärna upp bild :bump:
Ska det vara vitt foder då? Jag menar det som sitter på är ju redan ett, känns kanske lite onödigt att köpa ett nytt?!

Vad menar du nu? :confused: Ditt nuvarande pannband är inte V-format, nosgrimman är svart-vit - då är det ju självklart snyggast med det här pannbandet med vitt foder!
*letar efter bilden*

Senast ändrad:

Tänkte mer på något annorlunda pannband som ändå passar till nosgrimman. men jag är inte så bra på att matcha, så slå mig när jag säger något dumt :D
Är ett v-format snyggare än det jag har nu?!

Enligt mig - Ja!
Men varför frågar du först efter ett stilrent V-format pannband o sen ifrågasätter om dte är lönt att köpa ett? :confused: :rofl:
Vad menar du med annorlunda om du vill ha ett stilrent och inte blingbling? :angel: Annorlunda och stilrent(=klassiskt) går liksom inte riktigt ihop enligt mig... :angel:

Det var riktigt snyggt :d

Det var det att jag undrade om det var lönt med vitt foder, men nu ser jag ju att det var skitsnyggt!! Sen menade jag mer om det fanns ett som inte hade en hel diamantaffär på pannbandet, men någon enstaka hade inte gjort så mycket. Men det här var snyggt!
kom på att jag har ett helt svart dressyrträns som ser ungefär likadant ut, kanske är snyggare att köpa ett till det. lite lättare att matcha nosgrimman kanske...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 720
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 829
Senast: cewe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 404
Senast: starcraft
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III