Fin kritik ju! Skymtar jag ett excellent? Grattis, mycket bättre än du förväntat dig väl?Någon som vill hjälpa mig tyda kritiklapp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fin kritik ju! Skymtar jag ett excellent? Grattis, mycket bättre än du förväntat dig väl?Någon som vill hjälpa mig tyda kritiklapp?
Ser rimligt ut!Cream bitch with balanced sweet head, typical expression. Strong neck, into well layed forhand. Tending to drop in topline, good length(?) to brisket. Moderate hind quarters. Moved soundly in all directions(kanske?)
@Red_Chili Svår handstil att läsa Men det är min tolkning i alla fall.
Yep, det blev exellent, det fick å andra sidan alla juniortikar (även några som domaren inte kunde kolla tänderna på för att hundarna var rädda..). Det är inte vanligt att salukis, eller vinthundar öht, får annat än exellent, brukar bara vara någon enstaka per utställning som får VG eller sämre. Däremot är jag förvånad över att domaren inte anmärkte på hullet! Domaren såg glad ut och jag fick intrycket av att hon gillade Ebrah, så hade Ebrah varit i perfekt hull (och var lite mer.. välvisad ) så hade hon säkert kunnat bli placerad.Fin kritik ju! Skymtar jag ett excellent? Grattis, mycket bättre än du förväntat dig väl?
Jag ska dit, och till Växjö på fredagenI november ska jag och en vän till herning, dkk, för nordisk vinnare och dansk vinnare-utställning nån mer som funderar på det?
Mest troligt hundarna, men inte jagI november ska jag och en vän till herning, dkk, för nordisk vinnare och dansk vinnare-utställning nån mer som funderar på det?
Grattis!Svenstavik idag. BH-2 m r-cacib som blir ett cacib då ettan redan är cib.
Valpen bir-valp. Första officiella.
Vi har varit på besök hos vår uppfödare och träffat mamma och syster till min lillegris
Mor och dotter. Millie är hela 7 månader nu och väldigt lovande!
Ska bli kul att börja åka på riktiga utställningar snart.
Var med på utställning i helgen, i Södertälje.
Någon annan som var där?
Min uppfödare åkte dit med sin valp för miljöträningen, han blev bästa valp i rasen men vi skippade finalen.Jag skulle ha åkt, men Tonto är skadad så vi fick strunta i det. Hur gick det?
Min uppfödare åkte dit med sin valp för miljöträningen, han blev bästa valp i rasen men vi skippade finalen.