@Milosari Grattis!!!
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Milosari Grattis!!!
Jag funderar på att ställa min där. Måste bara få upp henne lite i vikt så hon faller domarna bättre i smaken.
Har lyckats få upp vovven 0,7 kg sen jag skrev detta i lördags. Så jag ställer henne i Växjö med. Vill dock ha upp henne 0,8 kg till så ligger hon jämt på 7 kg så får jag försöka hålla henne där.
Massa falukorv och pasta har gjort sitt
Någon som ska ställa på Terrierderbyt i Jönköping i November?
Jag funderar på det men har inte bestämt mig än Är så jäkla långt :P
Någon som ska till Sundsvall till helgen? Jag ska dit på söndag.
Klart du ska ställa!Jag funderar på det men har inte bestämt mig än Är så jäkla långt :P
Någon som ska till Sundsvall till helgen? Jag ska dit på söndag.
Klart du ska ställa!
Vart bor du?
Jag skippar Sundsvall, det är alldeles för lång för mig, spc då min hund fortfarande är ung. Känns inte värt det ännu.
Vi har dubbelutställning i Sundsvall i helgen, specialklubben har ena dagen. Tyvärr får ju inte vovve vara med på SKK´s då han är för ung men på specialklubbens så får vi vara med. Så på lördag ska vi ställa!
Okej är det en valp 4-6mån?
Nej han går i 6-9 mån, är 7 månader. Men de hade ingen valpklass på SKK. :/
Ja jättetråkigt, är ju så mycket roligare att ställa för en riktigt domare också!Nähää hade dom inte ens den senare valpklassen.. I våras hade dom 6-9, men den var ju bara nationell. Tråkigt att de inte kan ha valpklasser, sååå många anmäls ju inte ändå. Det är ju så bra träningstillfällen för dom små.
Ja då blir det en bra bit att åka för dig, och förstår att det känns lite meningslöst om hon är junior och har som du säger två cert redan. Men samtidigt så förstår jag att du vill dit om uppfödarna ska dit.Haha i Östersund så det är låångt Dessutom är hon junior och har två Cert så jag har ju inget jättemycket för att åka egentligen. Men uppfödaren ska dit så egentligen är jag sugen
Vad ska du ställa för ras?
Ja då blir det en bra bit att åka för dig, och förstår att det känns lite meningslöst om hon är junior och har som du säger två cert redan. Men samtidigt så förstår jag att du vill dit om uppfödarna ska dit.
Kanske kan ha en mini-buketräff om fler ska dit?
Jag ska ställa min miniatyrbullterrier, lite därför jag också åker dit - i och med att det är terrierderbyt så kommer det förhoppningsvis bli lite konkurrens, rasen är ju inte så stor så det är inte alltid så skoj att tävla mot sig själv liksom.
Vad har du för hund?
Ja jättetråkigt, är ju så mycket roligare att ställa för en riktigt domare också!