Utevistelse

Sv: Utevistelse

Mammas stall har lösdrift, när min står där får hon stå själv på nätterna å då kommer hon ut mellan 7 och 8 på mornarna och går in vid 7 tiden om det är kallt å dåligt väder annars kan hon vara ute tills kvällsmaten vid 22-23 tiden. Beror lite på hur mycket mat hon ska ha å om mamma jobbar natt eller inte oxå.
Fast nu är jag inte uppstallad där utan min går ute 8-10 timmar vilket är lite lite enligt mig. däre beror det oxå på om det är dåligt väder eller om hovslagare eller liknande kommer på morgonen.

Sv: Utevistelse

Mina går ut vid 7 och kommer in vid 20 tiden. 3 mål mat ute i hagen. Varför mocka skit inne när de trivs bättre ute?

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 695
Senast: Freazer
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
17 311
R
Ridning Min ponny vill inte gå från stallet. Han skrittar i snigelfart och stannar var 5e meter. Jag behöver "banka" mjukt med skänklarna länge...
Svar
16
· Visningar
1 466
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 271

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka