Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
dom går ute men inte så länge. och givetvis med varma täcken.
Nej, står inne en hel dag gör inte min heller. Brukar säga att hon SKA gå ute varje dag, om än att det bara blir för några timmar om det är riktigt dåligt väder.
Samma här. Ut ska de varje dag oavsett väder men hur länge beror på vädret. De visar verkligen när de vill in....
Mina hästar går på lösdrift med tillgång till ligghall men kommer in ett par timmar varje dag. Ligghallen brukar vara rätt så flitigt använd, varje morgon brukar det behövas plockas högar och man ser att någon/några har legat ner. UTOM nu när det har snöat och blåst oavbrutet i ett dygn, nu står dom i skogen istället?? Förstår inte detta alls, vad jag kan se har de inte varit i närheten av ligghallen, för det finns inga spår i snön. Men men de ser ut att må bra i alla fall
De får gå ute nån timme men är det hemskt ruskväder får de springa av sig i ridhuset!
Mina hästar går på lösdrift med tillgång till ligghall men kommer in ett par timmar varje dag. Ligghallen brukar vara rätt så flitigt använd, varje morgon brukar det behövas plockas högar och man ser att någon/några har legat ner. UTOM nu när det har snöat och blåst oavbrutet i ett dygn, nu står dom i skogen istället?? Förstår inte detta alls, vad jag kan se har de inte varit i närheten av ligghallen, för det finns inga spår i snön. Men men de ser ut att må bra i alla fall