Efter att sjalv ha bott lite overallt i landet, och ha tva soner som ocksa flyttat runt till nya stater recomenderar jag INTE nagonstans i bibelbaltet. Det ar en mycket speciell kultur dar och det ar mycket svart att komma in i kompis grupper och verkligen lara kanna manniskor dar. (Man bor vara atminstone 4
e generationen innevanare i staten for att passa in.
Daremot ar hela vastkusten mycket mer likt den Svenska kulturen och det ar lattare att komma in i samhallet dar. Organisationerna ar oftast jatte duktiga pa att para ihop ungdommar och familjer ... men jag kanner ett par ungdommar som fatt byta familj efter ett tag da de inte gillat forsta familjen, men det gick jatte bra och de stormtrivdes efter det.
Sedan finns jag I Oregon och kan hjalpa till om det skulle behovas.
Daremot ar hela vastkusten mycket mer likt den Svenska kulturen och det ar lattare att komma in i samhallet dar. Organisationerna ar oftast jatte duktiga pa att para ihop ungdommar och familjer ... men jag kanner ett par ungdommar som fatt byta familj efter ett tag da de inte gillat forsta familjen, men det gick jatte bra och de stormtrivdes efter det.
Sedan finns jag I Oregon och kan hjalpa till om det skulle behovas.