CillaW
Trådstartare
någonstans där tappade jag intresset för AR
Varför är du då på det här forumet och diskuterar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
någonstans där tappade jag intresset för AR
Varför är du då på det här forumet och diskuterar?
Om du läser överskriften - så heter det klassisk ridkonst - det har jag inte tappat intresset för
Tydligen definierar vi forumets innehåll olika.
"Klassisk Ridkonst
(Diskussioner om det som brukar benämnas barockridning, akademisk ridkonst och klassisk ridkonst. Huvudmoderator: IngelaH)"
Vad vill du med frågan
Menar du att om jag inte rider western tex så har jag inte på det forumet att göra Vem bestämmer det?
Dessutom är inte "klassisk ridskonst" detsamma som AR och det står ju "och klassisk ridkonst" såvitt jag kan se.
Vad vill du med frågan
Menar du att om jag inte rider western tex så har jag inte på det forumet att göra Vem bestämmer det?
Dessutom är inte "klassisk ridskonst" detsamma som AR och det står ju "och klassisk ridkonst" såvitt jag kan se.
så du menar att AR:arna aldrig är inne på tävlingsforumet och debatterar?
Inte jag i alla fall.
Det är ju inget som intresserar mig. Därför diskuterar jag inte på trav, island eller western heller.
Men här verkar det vara diskussioner utifrån tävlingsdressyrens ideal och det är väldigt förbryllande. Plus att många diskuterar för mig helt obegripligt.
Märkligt, jag tycker det är frekvent som det är AR ideal inne och petar på dressyr forumet också : ) Bara för att det inte intresserar dig personligen, betyder ju inte att inte andra som tillhör en viss disciplin, för den skull behöver vara ointresserade av en annan disciplin.
att du själv verkar vara på hugget och bitter över samma för diskussionen intetsägande ämne, är väl isåfall bara att beklaga.
Kan du då ge några specifika exempel på lika infekterade "tävingstrådar" där "AR-folket" varit inne och petat i tävlingstrådarna, som det antal infekterade "AR"-trådar där "tävlingsfolket"/"rent klassiska dressyrfolket" varit inne?
.................
Här för vi ju bara inspirerande, vänliga, vuxna och mogna diskussioner, där alla har rätt till en egen mening, eller...?
Mvh
IngelaH
Tillåt mig småle
För mig är det skillnad på att ha olika åsikter men ändå respektera varandra, och det som sker här....
Ärligt så tycker jag nästar lite synd om er AR'are
Tysta och försynta och gör inte mycket väsen av er.
Innan omläggningen höll jag mig härifrån.
............Anledningen att det är lugnare på Dressyr är ju att opponenterna jagats bort.
Detsamma gäller ju faktiskt här på AR
det är ju bara att titta på rutan "närvarande på forumet"....
Ärligt så tycker jag nästar lite synd om er AR'are
Tysta och försynta och gör inte mycket väsen av er.
Nej den stora anledningen till att man inte hittar infekterade trådar på dressyrforumet är ju för att alla dessa tas bort. Ingela är inte lika snabb på att låsa/ta bort trådarna på det här forumet, vilket jag tycker är bra. Det blir väldigt trist om bara den "ena sidan" får komma till tals i en diskussion och väldigt enkelspårigt.
Nej den stora anledningen till att man inte hittar infekterade trådar på dressyrforumet är ju för att alla dessa tas bort. Ingela är inte lika snabb på att låsa/ta bort trådarna på det här forumet, vilket jag tycker är bra. Det blir väldigt trist om bara den "ena sidan" får komma till tals i en diskussion och väldigt enkelspårigt.
Att leva ett liv - inte vinna ett krig