Ur barnamun

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

susekl

Min systerson rasist?

Min syster och hennes familj var hos mig en stund efter att den äldsta dottern spelat handboll i Partille Cup. Det är en stor turnering med massor av lag från alla möjliga länder. Deras son som är 2 1/2 år hade tittat på ett lag från Afrika och pekat och sagt "Chokladboll".:D :rofl:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ur barnamun

:D snacka om en pk grabb.

min är helt fascinerad av en i området som har en 3-hjuling. En vuxen alltså.
han förstår inte alls varför han måste lära sig cykla utan stödhjul när det finns såna cyklar för vuxna.

Nej, varför anstränga sig i onödan:) Han har ju uppenbarligen fattat det här!

Känner igen det här, satt på läktaren på en hopptävling när en färgad kille går förbi nedanför och min då 5-åriga dotter utbrister "Mamma, vad svart han är!" Och vad ska man säga, hon hade ju rätt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
18 016
Senast: Björk
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 348
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 268
Övr. Barn Har haft svärföräldrarna + min mans syster boende här i några dagar (de bor 85 mil bort). Brukar bita ihop när de gör saker jag inte...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 640
Senast: boccia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar