Ur barnamun

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

susekl

Min systerson rasist?

Min syster och hennes familj var hos mig en stund efter att den äldsta dottern spelat handboll i Partille Cup. Det är en stor turnering med massor av lag från alla möjliga länder. Deras son som är 2 1/2 år hade tittat på ett lag från Afrika och pekat och sagt "Chokladboll".:D :rofl:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ur barnamun

:D snacka om en pk grabb.

min är helt fascinerad av en i området som har en 3-hjuling. En vuxen alltså.
han förstår inte alls varför han måste lära sig cykla utan stödhjul när det finns såna cyklar för vuxna.
 
Sv: Ur barnamun

Nej, varför anstränga sig i onödan:) Han har ju uppenbarligen fattat det här!
 
Sv: Ur barnamun

Känner igen det här, satt på läktaren på en hopptävling när en färgad kille går förbi nedanför och min då 5-åriga dotter utbrister "Mamma, vad svart han är!" Och vad ska man säga, hon hade ju rätt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 696
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 793
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 750
Senast: nickan1
·
Mat Jag vet att jag kanske inte framstår som en muntergök när jag skriver en del om min autism och anorexi här på buke, men jag läser dom...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 283
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp