Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har ni för pallar? Vi har jättehästar och kikar efter en högre modell men som fortfarande är stabil och inte kostar 3000.
Ikeas vanliga standard kökspall är alltså för låg, vill ha en högre. Ska tåla att stå ute i ur och skur.
Granngården har en i plast som är högre.Vad har ni för pallar? Vi har jättehästar och kikar efter en högre modell men som fortfarande är stabil och inte kostar 3000.
Ikeas vanliga standard kökspall är alltså för låg, vill ha en högre. Ska tåla att stå ute i ur och skur.
Har ni oisolerat ridhus?Vi har rejäla ”trappstegspallar” i båda ridhusen på anläggningen, gjorda i stadig plast. Tror märket är Stubbs.
De är ordentligt höga. Jag har blivit så bortskämd så tycker nuförtiden att ikea-pallar eller vanliga stolar är jättelåga vid uppsittning
Säkrare än pallar med tomrum dessutom. Inget hästarna kan råka fastna eller trampa i.
Yes, två oisolerade ridhus. Kyla är inget problem iafHar ni oisolerat ridhus?
Funderar hur plasten överlever om jag vill sitta upp när det är -18, den är täckt av is och den står ute
För den såg bra ut.
Ja den kostar 2000 kr på rea (2800 normalt)Har en wibe 3-stegs pall som jag korpat av styvfarsan när han råka få två i jobbet, men den låg visst i 2-3k spannet 75cm hög, perfekt till stoora hästar (typ ridlärarns monster på 178, behövde inte klättra i stigbygeln ), men blev nästan för hög för min nya, typ tvugen huka sig ner på ryggen
Men insåg igår när jag tog min gamla runda lite högre pall, att detdär med halkskydd är ju inte helt fel när man sitter upp ute
Funderat på den högre av Ikeas pallar, men maxbelastningen på 100kg va lite väl nära
Heh tur snickare racklar bort saker ibland den fyller justnu sin tänkta funktion iom tak å väggmålning, men den va väldigt smidig att ta med på ridskolan då den precis gick in i min skuffJa den kostar 2000 kr på rea (2800 normalt)
Hade gärna hittat en sån gratis medHeh tur snickare racklar bort saker ibland den fyller justnu sin tänkta funktion iom tak å väggmålning, men den va väldigt smidig att ta med på ridskolan då den precis gick in i min skuff
Då känns ju en ikeapall för 400 plöstligt helt överkommligt ju om man målar benen så kanske den lever lite längre
Den vanliga 2 stegs ikea pallen som alla ridskolor har här är alldeles för låg för mig
Vad har ni för pallar? Vi har jättehästar och kikar efter en högre modell men som fortfarande är stabil och inte kostar 3000.
Bygger inteSalto eller stubbs, deras tre-steg är så höga att jag håller på att ramla över på andra sidan när jag ska sitta upp på min lilla häst
Billigast är dock att bygga en själv