Behövs ju fortfarande innehållsförteckning för alltMongolian BBQ = du plockar själv ihop råvarorna som sedan tillagas medan du ser på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behövs ju fortfarande innehållsförteckning för alltMongolian BBQ = du plockar själv ihop råvarorna som sedan tillagas medan du ser på.
Jag förstår dig fullt ut.Behövs ju fortfarande innehållsförteckning för allt
Förlåt om jag är korkad, men jag förstår inte riktigt varför du behöver innehållsförteckning när du själv plockar ihop din maträtt?Behövs ju fortfarande innehållsförteckning för allt
Om jag minns rätt kan @GotAsecret bli riktigt dålig om hon får i sig något som hon inte tål.Förlåt om jag är korkad, men jag förstår inte riktigt varför du behöver innehållsförteckning när du själv plockar ihop din maträtt?
Precis som @Cinzia skriver är det typ petnoga med att det inte finns minsta tomat i något (inkl. kryddblandningar/buljonger, såser, dressingar) och det kan en OMÖJLIGT veta utan innehållsförteckning (det går inte ens att lita på sjukhusmaten) och om de inte ens vet vad kryddor är (japp, serveringspersonalen frågade "vad är kryddor" den gången jag var in, och därmed vände i dörren) så är det väl ändå relativt dumt att chansa, känner jag.Förlåt om jag är korkad, men jag förstår inte riktigt varför du behöver innehållsförteckning när du själv plockar ihop din maträtt?
Kan alla om kan komma nu efter alla turer räcka upp en hand? vill gärna att det blir fler än jag och bengall för att jag ska åka till Uppsala..
jag har smsat.Någon som kan få tag på henne ifall hon inte tittar in här?