Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men skall vi ta det då?Java fungerar för mig.
Har ingen bil hem iaf om vi inte skippar visningen vilket är planen nu.Har du ingen bil, så tar jag min till Uppsala.
Jag tror nog mitt knä klarar 2 km, det är värre med mina fötter.
Jag var (in och vände) på Java för något år sen, det var kaos.Java har däremot ingen trevlig uteservering öht...
Jag tar bilen, så kan jag hämta upp dig om det blir inställd visning.Har ingen bil hem iaf om vi inte skippar visningen vilket är planen nu.
Insåg att jag kanske var otydlig. Just nu är planen att åka på visning, men jag hör av mig om hur det blir oavsett. Så planen är alltså att jag inte har bil, så att du tar din låter braJag tar bilen, så kan jag hämta upp dig om det blir inställd visning.
Jepp.Blir ingen visning i helgen @bengall. Så vi samåker väl härifrån?
Ogilla jobbet men naturligtvis ska du ta hand om dig, det är viktigare.Jag får se om jag orkar vara social i helgen. Jobbet är en påse skit och mitt eget mående måste gå före att träffa er...
OK jaja det kommer väl fler tillfällen22/5 kl. 16.30 är det som sagts.
Java har vi väl också kommit fram till efter det.
Men om du tar Mongolian BBQ väljer du ju själv vad som ska vara i maten.OK jaja det kommer väl fler tillfällen
Alltså, om inte de själva vet vad maten innehåller så är det ju snudd på omöjligt för kunder att veta....Men om du tar Mongolian BBQ väljer du ju själv vad som ska vara i maten.
Mongolian BBQ = du plockar själv ihop råvarorna som sedan tillagas medan du ser på.Alltså, om inte de själva vet vad maten innehåller så är det ju snudd på omöjligt för kunder att veta....