Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan kanske hänga på, kan vi kanske samåka, men avvaktar och skriver upp mig på datum, hänger på om det blir ett passande datum (har semester hela augusti, så vet inte vad man hittar på)Hänger gärna på! Är ju relativt nära på från Oxelösund
Asia grill låter intressant. Där har jag aldrig varit Har i och för sig inte hunnit kolla efter någon meny. De bör väl också ha något utan chilli tänker jag.Pong är gott, Asia Grill gillar jag också.
Hur ligger den för de som kommer med tåg då? Ja, jag vet jag kan kolla själv, men just nu ids jag inte .Il gradino är bra. Det är en krögare som tröttnade på att driva lyxkrog (Trattoria comedia) i stan och köpte en lokal pizzeria och gjorde om. Ligger dessutom på gångavstånd från mig
På gångavstånd!Hur ligger den för de som kommer med tåg då? Ja, jag vet jag kan kolla själv, men just nu ids jag inte .
Märktes på jobbet att det var varmt ute idag .
Tack och lov att man kommer hem till tystnad på landet efteråt
Jag har inte ätit där sen min 40-årsdag och det vet vi ju hur den dagen slutade så jag äter gärna där igen!Jag tycker att 26 Augusti ser ut att bli bra.
För er som inte kan just den dagen så kanske vi kan dra till med en träff i sept-okt också. Det återkommer vi till.
Menyn på Il Gradino fick mig typ att dregla.
Så om det passar alla skulle jag gärna gå dit.
Förslag på tid?
De verkar öppna 16.30 på lördagar.
Ha, vet vi? Jag minns inget om det i alla fall. Men det kan vi ju prata om på ett annat ställe än i denna tråd.Jag har inte ätit där sen min 40-årsdag och det vet vi ju hur den dagen slutade så jag äter gärna där igen!
Det skulle funka, har dock ej körkort men kan givetvis stå för bränslekostnad , om du vill köra. Planen är annars kollektivt för min del annars.Kan kanske hänga på, kan vi kanske samåka, men avvaktar och skriver upp mig på datum, hänger på om det blir ett passande datum (har semester hela augusti, så vet inte vad man hittar på)