Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det spelar ingen rollJag tänkte att bara träffen är i Uppsala, bor inte heller direkt i närheten
Slutet av Augusti ser ju bra ut hittills, men vi avvaktar ett tag och ser hur övriga intressenter kan.Datumförslag:
4 Augusti - Ninnurur
5 Augusti - (Ninnurur)
26 Augusti - Ninnurur, Inte-Ung, lil-sis
27 augusti - Ninnurur, Inte-Ung, lil-sis
22 sept - Inte-Ung, lil-sis
23 Sept - Inte-Ung, lil-sis
24 Sept - (Ninnurur, beroende på hur det går på RidskoleDM i hoppning på dagen), Inte-Ung, lil-sis
Jag kan eg alla men kommande helg har jag nog barnet eftersom han varit borta i tio dagar då.
Haha, allt är ju relativt. Men kul om du kommerHänger gärna på! Är ju relativt nära på från Oxelösund
Är du bara där i september? Jag tänker att en till träff i höst när det börjar bli grått o tråkigt också vore bra.Om det blir i September kanske jag kan komma också. Från Stockholm
Närå jag bor i Sth men hela Augusti är bokadÄr du bara där i september? Jag tänker att en till träff i höst när det börjar bli grått o tråkigt också vore bra.
Ifall det skulle bli i Augusti nu tänkte jag.
Som från Nyköping ungefär.Hänger gärna på! Är ju relativt nära på från Oxelösund
Trist. Vi får ha en till senare.Inga datum som passar mig tyvärr…