Uppsalagänget, är det dags?

OM jag läst busstidtabellen rätt så blir det nog tight för mig att vara där till 17.30. Men jag får väl dyka upp så snart jag kan.
Såg att man kan ta 17:45 också, så jag skulle kunna göra det istället, kanske hjälper dig lite i alla fall?
Eller så kan jag ta 18 om det funkar för alla.
 
Såg att man kan ta 17:45 också, så jag skulle kunna göra det istället, kanske hjälper dig lite i alla fall?
Eller så kan jag ta 18 om det funkar för alla.
Jag skulle nog föredra 18, så behöver jag inte känna mig stressad. Måste ju både hitta busshållplatsen och sen kliva av på rätt ställe och ta mig till Pinchos.
 
Jag kommer antagligen vara tidig om mitt paketutlämningställe och trafiken sköter sig. Men regnar det så kamperar jag antagligen i min bil tills det är dags att mötas upp.
Men om någon annan är tidig så kan man höra av sig om man vill :)
 
Ja det känns väl sådär om vi ska mötas utanför i detta väder? Vilket namn är bokningen under? Kanske bättre att man träffas inomhus tänker jag.
Jag kommer iofs ta bussen, så jag lär vara blöt ändå :rofl:. Men om någon skulle råka åka från Ultuna med bil så tackar jag givetvis inte nej till lift :angel:
 
Jag har antagit den i city, och inte den i Gränby? 700 meter från stationen står det, så det borde vara den på klostergatan.
Jag räknar med att stå där utanför 17.55 iaf. Finns säkert nåt tak nånstans. Annars har jag luva 😅. Mörkblå jacka. Jag är för den delen redan på Österplan 😇.
Men bordet är bokat i Catrine
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 860
Senast: gullviva
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: astronaut
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 412
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
362
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp