Uppsalagänget, är det dags?

Skrev fel, jag menade hota appen.
Med tanke på att maten inte smakade något så tror jag tyvärr att det inte hade hjälpt att hota appen - men jag gillar hur du tänker. Jag hotar döda ting ibland och förvånansvärt ofta fungerar det tycker jag. Ingen conformation bias här inte :angel:

Sugen på nästa buketräff redan!
 
Med tanke på att maten inte smakade något så tror jag tyvärr att det inte hade hjälpt att hota appen - men jag gillar hur du tänker. Jag hotar döda ting ibland och förvånansvärt ofta fungerar det tycker jag. Ingen conformation bias här inte :angel:

Sugen på nästa buketräff redan!
Är en i Västerås den 25e ;)
 
Med tanke på att maten inte smakade något så tror jag tyvärr att det inte hade hjälpt att hota appen - men jag gillar hur du tänker. Jag hotar döda ting ibland och förvånansvärt ofta fungerar det tycker jag. Ingen conformation bias här inte :angel:

Sugen på nästa buketräff redan!
Tänkte på krånglet @ameo hade med appen främst :) maten var lite av och till tyckte jag, 2 av mina rätter var riktigt bra men tredje var smaklös.
Hota döda ting är verkligen effektivt, det är absolut det som löser allt och inte omstarter el dylikt :angel:

Jag ser också fram emot nästa träff :laugh:
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 860
Senast: gullviva
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: astronaut
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 412
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
362
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp