Uppsalagänget, är det dags?

Absolut blir det centralt. Har också halvdan koll på resturanger, men jag forskar fram ett förslag eller två vilken dag som helst. Men inte idag 😇
Jag är typ allergisk mot chili så vissa typer av mat är svårare. Det är egentligen bara en korsreaktion på något pollen, men det svider som satan från intag till eh uttag så även om jag inte dör av det så försöker jag undvika det så mycket som möjligt. Nötter också, men det är lättare att undvika.
 
Jag är typ allergisk mot chili så vissa typer av mat är svårare. Det är egentligen bara en korsreaktion på något pollen, men det svider som satan från intag till eh uttag så även om jag inte dör av det så försöker jag undvika det så mycket som möjligt. Nötter också, men det är lättare att undvika.
Lär ju gå bra att hitta något som har alternativ fria frpn det.
Men du har inget problem om någon annan äter nötter eller chilli i din närhet?
 
Lär ju gå bra att hitta något som har alternativ fria frpn det.
Men du har inget problem om någon annan äter nötter eller chilli i din närhet?
Nej gud nej. Det är inte ens äkta allergi, så det är absolut ingen fara. Det är bara att vissa restauranger har chilli i typ allt. Vet en gång fick jag äta bara potatis, bröd och smör. Det blir liksom inte riktigt lika roligt då :rofl:
 
Nej gud nej. Det är inte ens äkta allergi, så det är absolut ingen fara. Det är bara att vissa restauranger har chilli i typ allt. Vet en gång fick jag äta bara potatis, bröd och smör. Det blir liksom inte riktigt lika roligt då :rofl:
:)
Vi ser till att det finns något vettigt altenativ.
 
Absolut blir det centralt. Har också halvdan koll på resturanger, men jag forskar fram ett förslag eller två vilken dag som helst. Men inte idag 😇
jag vill ha nåt bra vegetariskt och behöver kunna ta mig dit med buss. (utgår från Flogsta, alternativt från Ultuna där jag är på dagen - beroende på tid)
 
Vad önskas för tid den 9e?
Hinner alla till 17.30?
Jag kan tidigare med, så ni som har jobb eller andra aktiviteter på dagen får styra.

9 November, torsdag
@Cattis_E, @Tranan, @ameo, @Calmiche, @lil-sis

@SiZo Visst vill är du också komma 9e? Verkar inte som jag haft med dig i listan 😇

@Kamomilla ser ut som du inte kunde 9e. Men antingen kan de som vill av oss ses 18e igen, eller så kör vi en träff i Januari eller så, när allt lagt sig efter jul- och nyårsbestyr.
Hur känner du?
 
Vad önskas för tid den 9e?
Hinner alla till 17.30?
Jag kan tidigare med, så ni som har jobb eller andra aktiviteter på dagen får styra.

9 November, torsdag
@Cattis_E, @Tranan, @ameo, @Calmiche, @lil-sis

@SiZo Visst vill är du också komma 9e? Verkar inte som jag haft med dig i listan 😇

@Kamomilla ser ut som du inte kunde 9e. Men antingen kan de som vill av oss ses 18e igen, eller så kör vi en träff i Januari eller så, när allt lagt sig efter jul- och nyårsbestyr.
Hur känner du?
17.30 går bra för min del.
 
Vad önskas för tid den 9e?
Hinner alla till 17.30?
Jag kan tidigare med, så ni som har jobb eller andra aktiviteter på dagen får styra.

9 November, torsdag
@Cattis_E, @Tranan, @ameo, @Calmiche, @lil-sis

@SiZo Visst vill är du också komma 9e? Verkar inte som jag haft med dig i listan 😇

@Kamomilla ser ut som du inte kunde 9e. Men antingen kan de som vill av oss ses 18e igen, eller så kör vi en träff i Januari eller så, när allt lagt sig efter jul- och nyårsbestyr.
Hur känner du?
17:30 är bra för min del!
 
Vad önskas för tid den 9e?
Hinner alla till 17.30?
Jag kan tidigare med, så ni som har jobb eller andra aktiviteter på dagen får styra.

9 November, torsdag
@Cattis_E, @Tranan, @ameo, @Calmiche, @lil-sis

@SiZo Visst vill är du också komma 9e? Verkar inte som jag haft med dig i listan 😇

@Kamomilla ser ut som du inte kunde 9e. Men antingen kan de som vill av oss ses 18e igen, eller så kör vi en träff i Januari eller så, när allt lagt sig efter jul- och nyårsbestyr.
Hur känner du?

Är flexledig så har vara möblerna kommit hinner jag/vi.
 
Aldrig vart på pinchos så går gärna dit, hört om den och menyn ser lovande ut :) Avståndet är bra för min del.
 
Men då kör vi på det om ingen protesterar höggljutt. Bokar bord under helgen tror jag så vi vet att vi får plats.

Just nu ser vi ut att bli 7st vad jag kan se.



9 November, torsdag 17.30 på Pinchos city Uppsala.

Cattis_E
Tranan
ameo
Calmiche
lil-sis+barnet
Sizo
 
Men då kör vi på det om ingen protesterar höggljutt. Bokar bord under helgen tror jag så vi vet att vi får plats.

Just nu ser vi ut att bli 7st vad jag kan se.



9 November, torsdag 17.30 på Pinchos city Uppsala.

Cattis_E
Tranan
ameo
Calmiche
lil-sis+barnet
Sizo
OM jag läst busstidtabellen rätt så blir det nog tight för mig att vara där till 17.30. Men jag får väl dyka upp så snart jag kan.
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 860
Senast: gullviva
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: astronaut
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 412
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
362
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp