Uppsala!!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare hasselby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 684
H

hasselby

E det någon här på buke som bor i närheten av Uppsala? och har hund som ni tränar med? Var? och vad har ni för ras osv? Bara en kul frågs??:p

Det regnar ute och jag har tråkigt!:)

Sv: Uppsala!!!

E det någon här på buke som bor i närheten av Uppsala? och har hund som ni tränar med?
Ja

Var?
Hemma, runtomkring och ibland på klubben

och vad har ni för ras osv?
Lagotto Romagnolo, 3 årig kastrerad tik

Tränar lydnad, freestyle, agility och ska försöka öva mer spår och sök än jag gör nu.

Tränar agility och rallylydnad, håller till på klubben när vädret tillåter det annars blir det hemmavid.

Har en Bichon Havanais på snart två och en Australisk Terrier på snart tre (har haft henne i knappt en månad så vi har inte hunnt så långt i träningen)

Båda är med när jag är i stallet och hänger även med på ridturer (skogsmulleridning)

Japp! Jag tränar mest spår, men agility tycker hon är kul så vi kanske ska gå nån kurs i det. Tränar ute i skogen här runt omkring.

Annars är hon med mig i stallet och håller ordning på alla hästar, katter, hundar och andra människor där. :D

Har en rottweiler/dobermann på 1 år och 4 mån.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 270
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
972
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 430
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 872
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈