Uppsägning av fodervärdsavtal

Leah

Trådstartare
Vad måste stå med i en uppsägning av ett fodervärdsavtal?
Kan man skriva som nedan:

Uppsägning fodervärdskontrakt

Härmed säger båda parter upp fodervärdsavtalet rörande ****. Avtalet slutar gälla ****** och fodervärdsavtalets regler och riktlinjer gäller fram tills dess.

Datum:

Måste man skriva något mer? :confused:

Sv: Uppsägning av fodervärdsavtal

Det är aldrig fel att förtydliga att hästen ska återlämnas/hämtas hos xxxx och vem som ansvarar för detta.

Bra! Men om det regleras i det ursprungliga fodervärdsavtalet behöver det väl inte stå med?

Iof kanske man inte kan skriva för mycket.. ;)

Det är aldrig fel att förtydliga. Särskilt inte nu när ni går in i en ny fas, uppsägningstid.

Tack!

Ja, bäst att göra det ordentligt. Man vet aldrig vad som händer med tiden.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 252
Senast: lizzie
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 759
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 423
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka