Sv: Uppdrag Bantning! (Bantningstråd nr 2)
Åh, jag vill också ha en ponnysläde
Kan du inte använda den på E?
Vet inte, tror den är i största laget men i ärlighetens namn inte kollat så noga. Vi hade den till B-ponnyerna.
Jag har en hel uppsjö mer eller mindre coola vagnar lite här och var =) E fick ju en fyrhjulsvagn i välkomstpresent, den befinner sig dock hos vagndoktorn för tillfället. Och innan den kommer hem vill jag inte köpa någon loksele (vill kunna prova den med vagn), så hitills njuter E av ett skenbart behagligt liv som sällskapsnarr. Han skulle bara veta vad som väntar, hehe..
Lillen bör nog passa sig också. Jag har en enormt fin lucktrilla står hos pappa. Lädersäten både för kuskbock och passagerare, luftgummihjul etc. På tok för stor för E dock - men skulle passa som en smäck bakom L. L:s smala lycka är att jag inte har sele och inkörningsvagn osv till honom och inte är SÅ engagerad att jag ids lägga pengar på det. Dock så vagndoktorn, alias min pappa, har upprepade ggr nu uttryckt att 'den andra, varför är han inte inkörd'
Den dag pappa går in och sponsrar med utrustning är det klippt för Lillen med, hehe. Min pappa är en INBITEN körmänniska ska tilläggas, och körde ponnyerna. Och jag har väckt den björn som sover med att skaffa en inkörd E, pappa pratar redan om när han ska låna E i sommar och köra. Så jag skulle vara rätt nervös om jag hette Lillen också jag
Men, vet inte riktigt ang ponnysläden, risken är att E är i minsta laget, men kanske inte. Men, ingen vettig sele (läs loksele) än, så än går han saligt ovetande och njuter av det arbetsfria livet, den lilla pälsbollen..
Edit: HÄR är vad som väntar hos vagndoktorn, sitter dock parstång på bilden (enbetsskakeln ligger ovanpå vagnen).. Es välkomstpresent
Så, jag har också en plan. För Es fläsk, eller snarare försvinnandet av detsamma. Jag har en ENORMT djävulsk plan som inkluderar Lillens fläsk med.. Vill se HUR välkörd E är först dock, men det inkluderar en kombinationsmotionering av två hästar samtidigt