Jag längtar tills vi kommit så långt att vi kan rida ut.När man hittar en ny väg och den ser ut så här
Visa bifogad fil 91439
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag längtar tills vi kommit så långt att vi kan rida ut.När man hittar en ny väg och den ser ut så här
Visa bifogad fil 91439
Tog flera år innan jag kunde rida ut helt problemfritt (dvs inte hoppa av och behöva leda förbi läskiga saker tex) med min häst, men idag älskar han att vara uteJag längtar tills vi kommit så långt att vi kan rida ut.
Ja jag räknar också med att det kommer ta tid och det är okej.Tog flera år innan jag kunde rida ut helt problemfritt (dvs inte hoppa av och behöva leda förbi läskiga saker tex) med min häst, men idag älskar han att vara ute
Varit o ställt upp en garderob på logen i nya stallet. Vi flyttar nästa helg och jag är nervös för ihopsläpp.. men hon kommer må bättre med hagsällskap, helt klart! Och sen lösdrift i vinter som är jättefin
det där låter jätte konstigt!Jag är så trött i huvudet, glömmer saker o har svårt att ta in nya saker med.
Inser igår att när vi lämna garderoben sa nya stallägaren att de blir ändring vilka hästar Goldie ska gå med där. De innebär ihopsläpp med en ”ranghög” valack som hon bara ska gå med en månad. Sen är det inte samma hästar hon ska gå på bete med som på lösdrift i höst Även fler saker kom upp, verkar inte vara någon som rider i nya stallet t.ex och hon vill inte ha barn i stallet?
Jag har inga barn men pojkvännens son gillar att följa med..
det där låter jätte konstigt!
Jag hade bara sagt tack men nej tack dedär låter som dömt för ännu mer ändringar i hästarnas flockar och märkliga regler framöver.Jag är så trött i huvudet, glömmer saker o har svårt att ta in nya saker med.
Inser igår att när vi lämna garderoben sa nya stallägaren att de blir ändring vilka hästar Goldie ska gå med där. De innebär ihopsläpp med en ”ranghög” valack som hon bara ska gå med en månad. Sen är det inte samma hästar hon ska gå på bete med som på lösdrift i höst Även fler saker kom upp, verkar inte vara någon som rider i nya stallet t.ex och hon vill inte ha barn i stallet?
Jag har inga barn men pojkvännens son gillar att följa med..
Jag hade bara sagt tack men nej tack dedär låter som dömt för ännu mer ändringar i hästarnas flockar och märkliga regler framöver.
Synd att bra stall inte växer på träd!
Det är så viktigt med bra stämning! Det är vår fritid och så stor del av livet både socialt och ekonomiskt. Finns inte utrymme för massa krångel och negativt.Jag gjorde det och de blev inga hardfeelings som tur e
Vi stannar där vi är och de är redan lugnare då en viss inhyrd flyttat.
Jag påverkas mycket av andra märker jag och rycks med lite för lätt i deras negativa snack.
De finns många fördelar där vi är.
De är ändå bara inne 21-22 till 06-07
Jättefint hö
Jag kan ha med hunden lös
Trevliga ägare
Väldigt fina ridvägar
Stora hagar
GrattisIdag fyller jag år, så hästarna fick gå med på en födelsedagsphotoshoot!
Visa bifogad fil 91473
Hade med grimman ner i hagen till shettisen med, men hon sa "nej nej, jag behöver inte något sådant för att ställa upp"
Va fin hon ärDagens B. Nu när sadeln är såld börjar sadelletandet på riktigt allvar och det är banne mig inte lätt.
Visa bifogad fil 91481
Ja jag vill gärna inbilla mig att hon utvecklats en del kroppsligt sen hon kom.Va fin hon är
Man blir ju avundsjukNär man hittar en ny väg och den ser ut så här
Visa bifogad fil 91439
Fullt förståeligt, jag hade också varit avundsjuk på migMan blir ju avundsjuk