Nepenthe
Trådstartare
Den kanske tänker att du är en ponny
Hade gärna haft equilab men den funkar kass med min telefon tyvärr haha.
Nä både vikt och typ är rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den kanske tänker att du är en ponny
Hade gärna haft equilab men den funkar kass med min telefon tyvärr haha.
jag använder den appen mycket och det tar ett tag att få rätt gångart, upplever jag iaf. Men sen stämmer den oftast överens med min bild av turen. När jag och gammeltanten powerwalkar ligger vi på ungefär 4,8-5km/h. Det viktigaste är att telefonen ligger hyfsat still i fickanTog en promenad idag med hund och häst och använde appen för första gången!
Känns som vi hade bra tempo Visa bifogad fil 91082
Ja när du nämner det låg den ju i fickan på byxorna (på sidan av låret) så det är nog därför gårdagens promenad tillomed visade galoppjag använder den appen mycket och det tar ett tag att få rätt gångart, upplever jag iaf. Men sen stämmer den oftast överens med min bild av turen. När jag och gammeltanten powerwalkar ligger vi på ungefär 4,8-5km/h. Det viktigaste är att telefonen ligger hyfsat still i fickan
Va roligtVi red ut idag i vår nya sadel (Startrekk) och red hela turen utan att hoppa av med en kompis i stallet. Hon gjorde det så bra och super stolt matte vi har mycket läskiga saker runt, grannen klippte gräset precis bredvid oss, men även det gick bra!
Vilken modell på startrekk är det?Vi red ut idag i vår nya sadel (Startrekk) och red hela turen utan att hoppa av med en kompis i stallet. Hon gjorde det så bra och super stolt matte vi har mycket läskiga saker runt, grannen klippte gräset precis bredvid oss, men även det gick bra!
espaniola deluxeVilken modell på startrekk är det?
Jag är väldigt sugen på att testa deras dressyrsadel ifall jag inte har någon framgång med bomsadlarna.espaniola deluxe
Köpte den för jag ville ha en iberisk sadel till uteritt och WE. Skall köpa en dressyr sadel också, men inte hittat någon som passar, så är nöjd med denna än så länge Köpte den begagnad på en chans, bra prisJag är väldigt sugen på att testa deras dressyrsadel ifall jag inte har någon framgång med bomsadlarna.
Här har de varit olika. Normalt om det varit mitt enda ärende tror jag de tagit betalt. Men nu senast bad jag min seminvet skriva ut och hon fixade ändå.Första gången veterinär tagit betalt för att skriva ut recept för avmaskning..
Antar jag haft tur innan
Ja det är oftast är det bara medlet jag vill ha och brukar smsa ”min” veterinär men nu har jag flyttat och därmed nya veterinärerHär har de varit olika. Normalt om det varit mitt enda ärende tror jag de tagit betalt. Men nu senast bad jag min seminvet skriva ut och hon fixade ändå.
Hagsällskap betyder oerhört mycket. Min häst släpptes ihop med stallägarens 3 hästar förra helgen och man märker på henne att hon trivs bättre nu än när hon gick ensam i en hage bredvid de andra.Varit o ställt upp en garderob på logen i nya stallet. Vi flyttar nästa helg och jag är nervös för ihopsläpp.. men hon kommer må bättre med hagsällskap, helt klart! Och sen lösdrift i vinter som är jättefin