Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina är helt knäppa av den lilla köldknäpp vi har. Jag är färdig att strypa hela högen på väg till skogen innan jag kan släppa dom lösaHar promenerat 9km med Ammo lös 2 dagar i rad, han verkar fortfarande ha spring i benenHoppas att det är en köldknäpp iom att vi fått nån minusgrad helt plötsligt. Annars verkar han ha gått i barndom snart 6 år gammal
![]()
Åh vad tråkigt, beklagar förlusten. Det är en väldigt fin bild på honom.För en vecka sen fick han somna in. Min Sigge. Känns helt fruktansvärt.
Han skulle snart fyllt 12. Jag lämnas hundlös och full med tankar. Tänk vilka tomrum de lämnar.
Visa bifogad fil 62767
Wow, promenerar du med 75 kg?Jag behöver nog plocka fram mina ice bugs! Att gå med 75 kg i kopplet är inte det lättaste när det är halt
Stora hunden går fogligt bredvid med den lilla är verkligen ett yrväder.
Visa bifogad fil 62779
Jag promenerade tidigare ofta med det dubbla (två irländska varghundshanar)Wow, promenerar du med 75 kg?Mina två blir 12-13 kg tillsammans, försöker tänka ut hur det skulle vara med 63 kg till... Kom fram till slutsatsen att du är mega stark.
Iof stör ju inte den äldre men vad väger "lillen"? Händer det ibland att båda drar?
Jag gick med 3 hovawart ibland, ca 100kg hund. Kort koppel eller sträckt så de inte fick chans att ladda lite fart för då flög jag som en vanteWow, promenerar du med 75 kg?Mina två blir 12-13 kg tillsammans, försöker tänka ut hur det skulle vara med 63 kg till... Kom fram till slutsatsen att du är mega stark.
Iof stör ju inte den äldre men vad väger "lillen"? Händer det ibland att båda drar?
Mina 4 heeler är 30 kg tillsammans - när de två är färdigväxta ca 35 kg. När alla har bråttom och gärna drar åt olika håll känns det som dom väger 75 kg hahaha. Dom har lyckats dra till en golf-arm på migWow, promenerar du med 75 kg?Mina två blir 12-13 kg tillsammans, försöker tänka ut hur det skulle vara med 63 kg till... Kom fram till slutsatsen att du är mega stark.
De kan dra till samma kissfläck som de absolut ska lukta på båda tvåWow, promenerar du med 75 kg?Mina två blir 12-13 kg tillsammans, försöker tänka ut hur det skulle vara med 63 kg till... Kom fram till slutsatsen att du är mega stark.
Just den där "ta fart" är hemsk även om mina inte kommer upp till 100 kg, så är 30-35 nogJag gick med 3 hovawart ibland, ca 100kg hund. Kort koppel eller sträckt så de inte fick chans att ladda lite fart för då flög jag som en vanteMen de va snälla allihop och gick oftast fint. Numera väljer jag att dela upp promenaderna. Testa och Impa drar inte alltid riktigt jämt så de får turas om att gå med valpen.
Jag gick med 250 kg BC ett tagWow, promenerar du med 75 kg?Mina två blir 12-13 kg tillsammans, försöker tänka ut hur det skulle vara med 63 kg till... Kom fram till slutsatsen att du är mega stark.