Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för sorts läger? Vad gör man?Anmält mig till sommarläger Blir tredje året på samma ställe, och kan inte bli annat än bra Någon mer som ska på läger med sina hundar iår?
Det har varit lite olika teman de olika åren Första året var det prova-på massa bland annat htm, parkour och sånt. Förra året var det konceptränking.Vad är det för sorts läger? Vad gör man?
Kul! Jag hoppas kunna åka på rallylydnadsläger, var på det förra året, men det har inte kommit ut än.Anmält mig till sommarläger Blir tredje året på samma ställe, och kan inte bli annat än bra Någon mer som ska på läger med sina hundar iår?
Åh, jag vill verkligen! Skulle varit på ett läger i somras men det blev inställt. Blir just det lägret av vill jag åka på det. Även om det var svindyrt .Anmält mig till sommarläger Blir tredje året på samma ställe, och kan inte bli annat än bra Någon mer som ska på läger med sina hundar iår?
Ja, det är ju tyvärr sällan helt billigt.. Vad är det för tema på det lägret?Åh, jag vill verkligen! Skulle varit på ett läger i somras men det blev inställt. Blir just det lägret av vill jag åka på det. Även om det var svindyrt .
Precis när jag läste det tuggade min hund i sig en fryst kycklingklubba. Lät ungefär som när man tuggar i sig en rå morot. Vet inte om jag blev så hungrig av det dock.Bara jag som blir hungrig av ljudet av en hund som krossar kycklingben? Emiron tar sig an en fryst höna till kvällsmat och det låter som satans gott... Tyvärr är jag inte så taggad på tanken att bli sjuk annars hade jag nog också kunnat tänka mig en fryst höna till kvällsmat.
Mina dobbisar stannade o slängde sig till sidan när jag började yla oooooooooaaaaaaaaaahååååååååååå, dom visste vad som var på gångTog vinterns första skidtur idag, så härligt Jag vurpade bara en gång vad spelar det för roll att hundarna är lydiga och saktar in på kommando när inte skidorna gör det
Fokus på hundens beteende i olika situationer genom olika aktiviteter . Är två etologer som håller i det.Ja, det är ju tyvärr sällan helt billigt.. Vad är det för tema på det lägret?
Åh, låter ju superspännadne! Vill du skicka pm med länk? Är nog inget jag har råd med iår, men alltid kul att ha kollFokus på hundens beteende i olika situationer genom olika aktiviteter . Är två etologer som håller i det.
Åh, låter ju superspännadne! Vill du skicka pm med länk? Är nog inget jag har råd med iår, men alltid kul att ha koll
åh jag är avis, jag vill också, men lite för långt bort och lite för mycket pengar när jag inte vet hur sommaren ser ut.Anmält mig till sommarläger Blir tredje året på samma ställe, och kan inte bli annat än bra Någon mer som ska på läger med sina hundar iår?
Åh, va synd! Hade hoppats på att du skulle anmält dig medåh jag är avis, jag vill också, men lite för långt bort och lite för mycket pengar när jag inte vet hur sommaren ser ut.
Så sugen, men det får bli till nästa sommar när jag med säkerhet har en inkomst över sommaren. Jag får nöja mig att plöja online kursutbudet tills dess!Åh, va synd! Hade hoppats på att du skulle anmält dig med
Vill du kolla på cocker spaniel har jag ett mycket busigt exemplar på fem månader boendes i Kåbo.Idag har jag annonserat ut mig själv som dagmatte och vi har börjat läsa på om lämplig hundras för framtiden. Jag har insett att jag inte vill leva utan hund nära helt enkelt.