Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis. Ingen skulle kunna tro att han var sjuk när de träffade honom - det var fullt ös medvetslös hela tiden och han hade inte ont men jag kunde inte med tanken att han skulle dö när jag inte var med. Trilla ihop i träning/promenad kan jag ta, men inte att han skulle dö ensam.Jag vet hur tufft det är att ta bort en hund som fortfarande är ”frisk”. Man vet att man gör rätt men det är ändå oerhört smärtsamt. Du, precis som jag, har dock tänkt på hundens bästa i första hand och tagit beslut där efter och det är jättestarkt gjort. Du gav honom det bästa livet!
Men nej! åh nej!8 år & 2 dagar tillsammans men nu har tiden runnit ut..
Känner mig trasig utan honom.
Ammo 2015-04-02 - 2023-06-01
Visa bifogad fil 120256
8 år & 2 dagar tillsammans men nu har tiden runnit ut..
Nej beklagar8 år & 2 dagar tillsammans men nu har tiden runnit ut..
Visa bifogad fil 120256
Ammo Så fruktansvärt. Beklagar din förlust och kan bara skicka med att starkt av dig att ta beslutet för hundens skull.Ammo blev diagnostiserad med DCM för ett tag sedan när jag rutinkollade honom, så valde att avsluta innan sjukdomen gjorde det.
Känns så jävla orättvist och det var verkligen inte det svaret jag förväntade mig när jag testade honom.
Så otroligt sorgligt ❤ samtidigt så starkt och klokt av dig. Beklagar din förlust ❤8 år & 2 dagar tillsammans men nu har tiden runnit ut..
Visa bifogad fil 120256
Så otroligt ledsamt. Jag beklagar din sorg. Jag vet att du vet att du gjorde rätt, men det gör det inte lättareAmmo blev diagnostiserad med DCM för ett tag sedan när jag rutinkollade honom, så valde att avsluta innan sjukdomen gjorde det.
Känns så jävla orättvist och det var verkligen inte det svaret jag förväntade mig när jag testade honom.
Visa bifogad fil 120256
Visa bifogad fil 120256
Vilket klokt beslut ni fattat utifrån hennes välmående. Även om det kanske inte hjälper just nu hoppas jag ni kommer kunna vila i det längre framVisa bifogad fil 120313
En dag ses vi igen fina vän
Ja just nu känner jag mig som världens svikare som inte lät henne leva mer. Även fast jag har både min fantastiska veterinär, familj och vänner med på beslutet. Just nu känner jag mig bara så skyldig på något konstigt sätt för jag vet ju ändå att det var rättVilket klokt beslut ni fattat utifrån hennes välmående. Även om det kanske inte hjälper just nu hoppas jag ni kommer kunna vila i det längre fram
Ja just nu känner jag mig som världens svikare som inte lät henne leva mer. Även fast jag har både min fantastiska veterinär, familj och vänner med på beslutet. Just nu känner jag mig bara så skyldig på något konstigt sätt för jag vet ju ändå att det var rätt
Visa bifogad fil 120313
En dag ses vi igen fina vän
Det är normalt att känna så även fast man vet att man gjort rättJa just nu känner jag mig som världens svikare som inte lät henne leva mer. Även fast jag har både min fantastiska veterinär, familj och vänner med på beslutet. Just nu känner jag mig bara så skyldig på något konstigt sätt för jag vet ju ändå att det var rätt
Neej fy så orättvist! Tänker på digAmmo blev diagnostiserad med DCM för ett tag sedan när jag rutinkollade honom, så valde att avsluta innan sjukdomen gjorde det.
Jag beklagar din stora sorg. Vet hur det känns, jag var utan hund i ett halvår när min plötsligt avled. Hela vardagen blir rubbad och det kändes så himla tomt.Tack för alla fina ord. Är hundlös för första gången på 10 år och vet inte riktigt hur jag ska leva mitt liv just nu.