Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På alla mina tre raser får man nedslag på för hög svans det är ju ett standardmässigt fel på en hund som ska bära svansen sabelformat eller som en förlängning av rygglinjen.Konstig domare
Har ställt många olika raser med olika svanstyper för mååånga olika domare och glad svans, eller för den delen glad hund överlag har aldrig, på något vis setts som något negativt.
På saluki är det ytterst få domare som inte på negativt sätt kommenterar om svansen bärs för högt. Å andra sidan händer det också att de får kommentarer om att de är för välmusklade och liknande också... På den här utställningen var det flera som fick kommentarer om "för strama muskler". Gemensamt för dem verkade vara att de faktiskt var i bra hull istället för att vara lite åt det rundare hållet. Jag var rädd att få kommentar om att Lily var för tjock, men det behövde jag inte alls oroa mig för med den här domaren Det finns också flertalet personer som medvetet göder sina salukis något inför utställningssäsong just pga det här.Konstig domare
Har ställt många olika raser med olika svanstyper för mååånga olika domare och glad svans, eller för den delen glad hund överlag har aldrig, på något vis setts som något negativt.
Men nej! Fy tusan vad sorgligt. Beklagar så hemskt mycket. cry:8 år & 2 dagar tillsammans men nu har tiden runnit ut..
Känner mig trasig utan honom.
Ammo 2015-04-02 - 2023-06-01
Visa bifogad fil 120256
Men va?! Jag beklagar och lider med dig.8 år & 2 dagar tillsammans men nu har tiden runnit ut..
Visa bifogad fil 120256
Ammo blev diagnostiserad med DCM för ett tag sedan när jag rutinkollade honom, så valde att avsluta innan sjukdomen gjorde det.Men va?! Jag beklagar och lider med dig.
Så jävla hemskt och orättvist..Ammo blev diagnostiserad med DCM för ett tag sedan när jag rutinkollade honom, så valde att avsluta innan sjukdomen gjorde det.
Känns så jävla orättvist och det var verkligen inte det svaret jag förväntade mig när jag testade honom.
Ammo blev diagnostiserad med DCM för ett tag sedan när jag rutinkollade honom, så valde att avsluta innan sjukdomen gjorde det.
Känns så jävla orättvist och det var verkligen inte det svaret jag förväntade mig när jag testade honom.
Men nej så tungt8 år & 2 dagar tillsammans men nu har tiden runnit ut..
Visa bifogad fil 120256
Så fruktansvärt sorgligt.Ammo blev diagnostiserad med DCM för ett tag sedan när jag rutinkollade honom, så valde att avsluta innan sjukdomen gjorde det.
Åh nej!! Jag beklagar verkligenAmmo blev diagnostiserad med DCM för ett tag sedan när jag rutinkollade honom, så valde att avsluta innan sjukdomen gjorde det.
Så ledsen för eran skull! Starkt av dig att välja att avsluta innan han påverkades för mycket.Ammo blev diagnostiserad med DCM för ett tag sedan när jag rutinkollade honom, så valde att avsluta innan sjukdomen gjorde det.
Nä så ledsamt!8 år & 2 dagar tillsammans men nu har tiden runnit ut..
Visa bifogad fil 120256
8 år & 2 dagar tillsammans men nu har tiden runnit ut..
Visa bifogad fil 120256
Men finaste Ammo! Jag beklagar8 år & 2 dagar tillsammans men nu har tiden runnit ut..
Visa bifogad fil 120256
Jag vet hur tufft det är att ta bort en hund som fortfarande är ”frisk”. Man vet att man gör rätt men det är ändå oerhört smärtsamt. Du, precis som jag, har dock tänkt på hundens bästa i första hand och tagit beslut där efter och det är jättestarkt gjort. Du gav honom det bästa livet!Ammo blev diagnostiserad med DCM för ett tag sedan när jag rutinkollade honom, så valde att avsluta innan sjukdomen gjorde det.
Beklagar verkligenAmmo blev diagnostiserad med DCM för ett tag sedan när jag rutinkollade honom, så valde att avsluta innan sjukdomen gjorde det.