Nej. Jag har börjat jobba efter semestern då och är upptagen båda efterföljande helgerna, så jag behöver vara lite ledig.Nej Linköping i augusti, tror det är 7/8. Kommer du dit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Jag har börjat jobba efter semestern då och är upptagen båda efterföljande helgerna, så jag behöver vara lite ledig.Nej Linköping i augusti, tror det är 7/8. Kommer du dit?
Men kennelhosta är väl typ som em förkylning, eller i värsta fall en en influensa? Det borde han inte dö av.Har bölat av ångest idag, Assar har förmodligen kennelhosta och min första tanke är att han kommer dö.
Verkligen jättepassande när vi åker till Öland på fredag... Assar stannar hemma hos mina snälla päron så vi får semster och Assar för möjlighet att bli frisk i lugn och ro.
Tack för stödTävlingen? Ulricehamn? Kommer vi ses?
Och i freestyle/heelwork gör det inget att det inte går bra. "Alla" diskar sig någon gång och det är vanligt med nosande/ofokuserade hundar om man inte är bland de allra bästa.
Jag ska tävla fyra klasser och hoppas att kanske en blir godkänd.
Är väl medveten att hundar yttest sällan dör av kennelhosta och vet egnetligen att han med stor sannolikhet inte borde dö av Kennelhosta.Men kennelhosta är väl typ som em förkylning, eller i värsta fall en en influensa? Det borde han inte dö av.
Blä! Men det var inte mask då?Den misstänkta kennelhostan var inte kennelhosta, under natten hostade Assar upp trådar som säkerligen retade halsen rejält.
Nä det var blå sytrådar från hans lakan i bädden som jag såg imorse var söndersnuttad.Blä! Men det var inte mask då?
Mår han bra nu?Nä det var blå sytrådar från hans lakan i bädden som jag såg imorse var söndersnuttad.
Är väl medveten att hundar yttest sällan dör av kennelhosta och vet egnetligen att han med stor sannolikhet inte borde dö av Kennelhosta.
Men har extrem dödsångest efter att 3 av mina hundar gick bort förra året varav 2 av dom plötsligt död så får ångest av minsta lilla grej med Assar i tron att han också ska dö.
Om du känner dig säker på att hundarna behandlas dåligt nu med så finns det ju inget som hindrar att du anmäler nu, även om det var länge sedan du själv var där.Hundarna bor i misär. Hade jag varit där nu och sett allt hade jag polisanmält men jag var ung och naiv och okunnig om vad som gäller. Kan inte anmäla nu sisådär 9-10 år efteråt .
Fick också frågan på en brukshundsklubb om det går att lära en kines något, om det går att träna dom...
Är inte alls säker nu, är bara mitt minne av hur det var då så kanske dumt att skriva om det. Jag har inte varit där på länge och klickade inte med hen heller så kan inte bara åka dit och kika.Om du känner dig säker på att hundarna behandlas dåligt nu med så finns det ju inget som hindrar att du anmäler nu, även om det var länge sedan du själv var där.