Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Polisanmälan kanske får dem att vakna?Intressant med folk som lägger upp bild på facebook och skryter om hur deras hundar dödat vilt vid flera olika tillfällen(!) när de varit lösa ute nu... (Ja, i Sverige, nej, inte vinthund) Jag förstår inte.
Jo, jag hoppas det...Polisanmälan kanske får dem att vakna?
Grattis! Vad kul! Ingen bild på Viktor?Idag tävlade jag och Viktor startklass för 3:e gången och tog startklass titel Vi hamnade dessutom på pallen då vi kom 3:a. Är så nöjd och stolt.
Tack! Visst kan du få en bild på Viktor från dagens tävlingsplatsGrattis! Vad kul! Ingen bild på Viktor?
Jag skulle polisanmäla, vad är det för fel på folk egentligen?Intressant med folk som lägger upp bild på facebook och skryter om hur deras hundar dödat vilt vid flera olika tillfällen(!) när de varit lösa ute nu... (Ja, i Sverige, nej, inte vinthund) Jag förstår inte.
GrattisIdag tävlade jag och Viktor startklass för 3:e gången och tog startklass titel Vi hamnade dessutom på pallen då vi kom 3:a. Är så nöjd och stolt.
Grattis
Hur gammal är han? Inte för att det är viktigast men är bara nyfiken.Idag tävlade jag och Viktor startklass för 3:e gången och tog startklass titel Vi hamnade dessutom på pallen då vi kom 3:a. Är så nöjd och stolt.
Har du varit inne på labbe sidan?Intressant med folk som lägger upp bild på facebook och skryter om hur deras hundar dödat vilt vid flera olika tillfällen(!) när de varit lösa ute nu... (Ja, i Sverige, nej, inte vinthund) Jag förstår inte.
Hur gammal är han? Inte för att det är viktigast men är bara nyfiken.