Man alltsåJa, titta så liiiiten hon var!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man alltsåJa, titta så liiiiten hon var!
Jag är så galet valpsugen...Man alltså
Viktor har kliat sig när han fått Acana anka, enligt blodprov ska ha tåla anka. Vi håller ju på med allergiutredning så vet inte riktigt vad han reagerar på än.Jag har fodrat Torsten med Acanas Small Breed och blå Mush. Han har kliat sig en del. Inte så att han kliat sår men mer än jag tyckt varit bekvämt.
Senast jag handlade hade de inte små påsar så jag fick köpa en stor säck och som plåster på såret fick jag en påse Hill's på köpet.
Jag har blandat sorterna men så fick jag en ingivelse och har i två dagar gett endast Hill's. Och han har inte kliat sig nästan alls! Få se om det håller i sig. I så fall har jag en rejäl påse Acana som jag inte vet vad jag ska göra med. Känner ingen med liten hund...
Tjoho, jag har löptik och hittar inte tikskyddet :/ Hittade iaf ett gammalt sängöverkast som inte egentligen passar nuvarande säng. Har lagt det dubbelvikt där hon sover inatt. Ska se om jag kan lyckas sy något skydd imorgon eller så.
Så gjorde jag också någon gång. Jag klippte av dem i sidorna och knöt ihop dem till mindre, som med bikinitrosor man knyter.hon kan inte ha nån av dina trosor om du klipper hål för svansen? Så har jag gjort när det krisar. Fick knyta ihop dom lite på sidorna bara, tror jag gjorde små tottar med gummiband någon gång också.
hon kan inte ha nån av dina trosor om du klipper hål för svansen? Så har jag gjort när det krisar. Fick knyta ihop dom lite på sidorna bara, tror jag gjorde små tottar med gummiband någon gång också.
Åh, tokbra tips ju! Jag har kvar några felköp som är jätteobekväma för mig, men som nog kan gå att modifiera.Så gjorde jag också någon gång. Jag klippte av dem i sidorna och knöt ihop dem till mindre, som med bikinitrosor man knyter.