Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon kommer från Nisses och är något av ett impulsköp, jag har varken sett mamman eller pappan valla Pappan är Gårdsbackens Ben-nånting mer som jag inte kommer ihåg, morfar är Burndale Chief vilket gjorde mig lite tveksam till valpen men det blev en liten fröken ändå. Deras avelsfilosofi är att bara avla på enkla, naturliga vallhundar där man inte behöver kämpa i flera år för att få fram en fungerande arbetshund så vågade chansa men har allt haft lite ångest över detta dyra impulsköp.Spännande! Vad är det för linjer?
Torsten har gnagt av päls på mina fårskinnstofflor. När de sedan tappade sulan var det dags för nya.
Kom hem med de nya tofflorna. Ställde ner dem på golvet. Torsten går genast fram och börjar gnaga på pälsen efter att först ha sniffat igenom dem ordentligt.
Hundskrälle!
Exakt vad jag gjorde.Varför låta honom sniffa om han förstörde det förra paret? Jag hade gjort klart från början att tofflorna var förbjudet.
Nikes halvsyster ska ha valpar. Hon är seriöst den vackraste tik jag någonsin sett! Och är hon bara hälften så bra som Nike i skallen så är hon en BRA hund! Och hanen hon ska paras med.. wow. Drömkombo! Om jag är sugen? JAAAAA!!!
Om jag någonsin vill skaffa en mindre hund lär det bli en jaktcocker. Jag älskar jaktträning och agility, och att se en jaktcocker på jakt eller i agility är ju bara så drömskt.Vi får se eventuellt tar jag en om det blir parning till våren och därmed leverans i sommar, men allra helst hade jag väntat till nästa vår.
Jag hade gärna sett att Louie hade fått bli ett år äldre och kommit längre i sin träning innan det blir en valp till… Speciellt när det gäller en ny ras, med ett för mig nytt jaktsätt och som behöver en annan typ av träning.
Men, man blev ju inte mindre sugen efter att ha sett ett gäng cockers på gårdagens rapphönsjakt!
Du tror inte vi har tillräckligt med kaos här hemma? Letar hus att köpa, kan inte köpa fler hundar just nu om vi bara hade hunnit köpa ett hus först..Men ba' kööööör!
Du tror inte vi har tillräckligt med kaos här hemma? Letar hus att köpa, kan inte köpa fler hundar just nu om vi bara hade hunnit köpa ett hus först..
Jag har ju den inställning egentligen..Det är alltid rätt tid för rätt hund, de växer inte på träd vettu.
Neeej! Är det denna modell de slutat sälja? Jag som också behövde uppdatera garderoben o tänkte passa på nu..BWAH! Såg precis att hööks har 20% på alla reflexer och tänkte passa på att köpa nya reflexvästar till damerna eftersom de nuvarande börjar bli dåliga. Meeen då har de tydligen slutat sälja den modellen jag har nu på västarna och har bara den "vanliga, dåliga" kvar
Jag har ju den inställning egentligen..
Precis den! Har kollat runt lite snabbt på nätet och inte hittat något liknande alls. I princip samtliga ställen som har hundprylar säljer bara sådana med stort tygstycke och liten reflextass på sidan. Jag vill ha något bättre...Neeej! Är det denna modell de slutat sälja? Jag som också behövde uppdatera garderoben o tänkte passa på nu..
Visa bifogad fil 77255
Precis den! Har kollat runt lite snabbt på nätet och inte hittat något liknande alls. I princip samtliga ställen som har hundprylar säljer bara sådana med stort tygstycke och liten reflextass på sidan. Jag vill ha något bättre...
Haha åååh.. Jag är sååå sugen! Du gör det ju inte lättare för mig att säga nej!Vi har verkligen inte varken tid eller plats med fler hundar just nu men kommer rätt kombination så kommer jag definitivt inte kunna låta bli att åtminstone anmäla intresse. Tid och plats löser sig alltid! Klart du ska höra av dig till uppfödaren.
Satan då ja de där ”vanliga” är bara skräp, går sönder så fort hundarna går emot en buske typ.. Har inte Non-Stop nånting bra då? Jag måste också googla!Precis den! Har kollat runt lite snabbt på nätet och inte hittat något liknande alls. I princip samtliga ställen som har hundprylar säljer bara sådana med stort tygstycke och liten reflextass på sidan. Jag vill ha något bättre...