@Malibu_Stacy Drar mig till minnes en replik från Gullivers Resor. "Hur bred är hon?" - "Hon är härifrån och bortåt."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså hur mycket större kan den bli?! Snart spricker hon stackarn...
Hur många finns där inne tror ni?
VILKEN BOLL!
Hur många valpar brukar de få på ett ungefär?
Ser ut som om hon svalt en boll
Har för mig att snittet i rasen är 4 komma någonting
Hennes mamma har fått 5 st, 3 st, 4 st men hon har inte varit lika tjock som Dahlia är nu!
Formen påminner om en Kong! @Malibu_Stacy
Helvete. Jag önskar att Aysu var långsammare... Faktiskt... Nu på träningen idag så sprang hon ikapp trasan på andra loppet, hamnade på den och gick omkull rejält. I nedförsbacke dessutom. Jag tror att hon är ok, men ska känna igenom henne riktigt noga vid kvällsrastningen. Nu ligger vi båda i sängen, hon för att hon är trött och jag för att mitt knä gör jävligt ont av okänd anledning... Inte är det första gången hon springer ikapp trasan heller, det gjorde hon på tävling en gång förut också, men då var det i en kurva så hon hoppade över den... Vet inte om de som kör trasan underskattar hennes fart eller om maskinerna inte klarar av att köra trasan snabbare... Något blir fel i alla fall, för hon är ofta läskigt nära även på raksträckor (m.a.o. Kommer hon inte ikapp för att hon genar. Hon genar nämligen inte). Fan.
(och till @Jenka)Hur gick det med henne?
Alltså hur mycket större kan den bli?! Snart spricker hon stackarn...
Hur många finns där inne tror ni?