Corson ser ut som en tunna som sprungit in i en vägg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På MyDog hade de sagt något dumt om eurasier under rasparaden. Jag kommer inte ihåg nu vad det sa. Min uppfödare blev väldigt upprörd och frågade vad de hade fått det ifrån. Från SKK.Äsch, det är väl inte så noga?
(Fast det är mycket som är direkt missledande i de där raspresentationerna, det är egentligen bedrövligt...)
Mig veterligen är det rasklubbarna som förser SKK med informationen...
På MyDog hade de sagt något dumt om eurasier under rasparaden. Jag kommer inte ihåg nu vad det sa. Min uppfödare blev väldigt upprörd och frågade vad de hade fått det ifrån. Från SKK.
Då har jag ändå skickat in en beskrivning av både ras och klubb till besöksguiden. De kunde väl ha läs därifrån om rasen i stället..
På MyDog hade de sagt något dumt om eurasier under rasparaden. Jag kommer inte ihåg nu vad det sa. Min uppfödare blev väldigt upprörd och frågade vad de hade fått det ifrån. Från SKK.
Då har jag ändå skickat in en beskrivning av både ras och klubb till besöksguiden. De kunde väl ha läs därifrån om rasen i stället..
Jag kommer inte ihåg Hörde det inte själv. Men jag tror det var något i stil med att rasen inte tycker om människor..det är inte riktigt rätt beskrivning!Men vad saaaaa de då!?
Fy! Krya på dig!Här har natten och morgonen spenderats med toksprint in på toaletten typ tusen gånger
Mamma var precis förbi med lite Provivadryck och tog med sig hundarna hem. Så snällt av henne!
Nu kan jag ligga här och tycka synd om mig själv i all ensamhet
Här har natten och morgonen spenderats med toksprint in på toaletten typ tusen gånger
Mamma var precis förbi med lite Provivadryck och tog med sig hundarna hem. Så snällt av henne!
Här har natten och morgonen spenderats med toksprint in på toaletten typ tusen gånger
En omgång Canicur kanske hjälper även på folk?
Krya på dig.
Jag har haft feber i en vecka så ligger också och tycker synd om mig själv.